myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.09.10. 08:20 sterretje

dum spiro, spero (míg élek, remélek)

megünnepeltük édes drágám harmincegyedik születésnapját. megvettem neki izráel utikönyvét (készülünk menni, remélem, kedvésbé lesz 'kalandos', mint a nászutunk), öntöttem neki - életemben először - egy piros, jázmin illatú, talp alakú szappant ('együtt a hosszú úton' mottóval), és kapott egy macit is, aki a mi fotónkat viseli a pólóján. :)

szerettem ilyen kis hülyeségeket készíteni embereknek. nem nagyon értékelték, ami engem letört, pedig hát csak őszinték voltak. "egy férfi nem vágyik ilyen kis infantilis baromságokra" - mondták, én pedig elhittem... nem kellett volna. amikor megtértem jézushoz, rájöttem, ezeknél a fickóknál azért nem "vágódtam be", mert másvalaki volt számomra elkészítve. valaki, aki illik hozzám, értékeli a "hülyeségeimet", vagy esetleg ő is hasonlóan fogja fel a dolgokat (ajándékozás, utazás, adakozás, lakás, öltözködés). és egyszer csak megérkezett az a férfi, aki nekem lett teremtve. ezt első pillantásra nem gondoltam volna (dániel több volt, mint nem szimpi, de aztán...), magam is meg voltam döbbenve, hogyan lehet valakibe ennyire beleszeretni. azóta közös dolgok tömegét fedezzük fel magunkban, és ez jó. ez tervszerű.

örülök, hogy mire ő jött, nem felejtettem el "magamat adni", kis baromságokat ajándékba elkészíteni, satöbbi... mert jött valaki, aki rácsodálkozó, hálás módon tudja fogadni. (hála istennek! a szó szoros értelmében hála neki!)

örvendek, hogy nem vesztettem el a reményt, hogy én is "kellek valakinek". hálás vagyok a reményért.

"isten azt akarja, hogy az ő bátorításának üzenete eljusson hozzánk, mert különben az elménket elsüketíti a körülmények dübörgése, szívünk ajtaja pedig bezárul a reménység előtt."

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr91656629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzaZo 2008.09.10. 13:21:23

Nem csak az a döbbenetes, hogy majdnem egyszerre volt a ti és a mi esküvőnk, hanem az is, hogy mi is ki akarunk mostanában utazni Izraelbe. :) igaz, mi a gyülekezettel.

Már gyűjtük rá a pénzt... ;)

szonya · http://www.cascabel.blogol.hu 2008.09.10. 14:03:37

Ó...jól jött most nekem ez a post...igaz, nekem nem férjet, hanem keringőpartnert kéne választanom. És egyszerűen senki nincs. Akiket megkérdeztem, senki...egyikőjük még csak rám se nézett, meg se állt, csak odalökte, hogy ,,nem táncolok" - és ennyi. A kilátásaim a férjhezmenetelre is kábé ennyi :) Olyan nehéz elhinni, hogy Isten készített nekem valakit...ANNYIRA iszonyatosan nehéz még csak tudatosítani is ezt magunkban...ettől függetlenül így van.

lilelijah 2010.11.25. 12:33:53

Most már tényleg érdekel, hogy ismerted meg... :)
süti beállítások módosítása