myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.08.29. 08:53 sterretje

mondd, te kit választanál?

hannának köszönhetően eljutottunk „a társulat” jubileumi „istván, a király” előadására. a bazilika előtti tér hamar megtelt emberekkel. mi álló jegyet kaptunk, de én így utólag nem bánom, annyira nem volt vészes... tudom, égő, de én még sosem láttam ezt a darabot, sem tévében, sem színpadon, úgyhogy az újdonság erejével hatottak a negatív megvallásokkal, okkultizmussal teli dalok… nem is csoda, hogy ide jutottunk: őseink szellemekkel diskuráltak, ármánykodtak, a hatalomba voltak (vannak?) szerelmesek, vagy éppen jézus nevében mészároltak (melyik bibliai részben mondja jézus, hogy öljetek, emberek?). na, abba is hagyom ezen eszmefuttatásomat, állati nagy szégyen vagyok, hehe. :)

 

egyébként ez a dal tetszett a legjobban (kiről szól vajon, na, kiről?)

 

valakinek holnap le kell győzni a sötétséget,
mondd, te kit választanál?
valakinek holnap át kell írni a régi meséket,
ó, mondd, te kit választanál ?
valakinek holnap meg kell váltani ezt a világot
mondd, te kit választanál? valakinek holnap le kell tépni magáról a láncot
ó, mondd, te kit választanál?

valakinek holnap le kell mondani hivataláról
mondd, te kit választanál? valakinek holnap át kell venni a korona ékszert
mondd, te kit választanál?
valakinek holnap le kell tennie végül a fegyvert
ó, mondd, te kit választanál?
valakinek holnap meg kell válni az életétől
ó, mondd, te kit választanál?

 

jézust királynak!

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr50638865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilelijah 2010.12.09. 21:36:06

Huh... Szerintem még senki sem értelmezte így ezt a musicalt... Pedig teljes mértékben igazad van!
süti beállítások módosítása