myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.06.02. 10:06 sterretje

cseresznye

amíg én osztálytalálkozón voltam, apám és édes drágám szorgoskodtak. :) például megetették a kutyákat, meg leszedték otthon a cseresznyét. nagyon megörültem neki, és elkezdtem kiválogatni a lexebbeket. "emlékszel még, amikor kicsi voltál, hány szem cseresznyét engedtem, hogy megegyél egyszerre?" -kérdezte anyukám. mondom neki, fogalmam sincs.
"kilencet." -folytatta. "mondtam, hogy a sok cseresznyétől beteg leszel, és ezért csak kilencet ehetsz. te pedig addig ettél, míg a kilenc mag ott nem volt a kis markodban."

mekkora badarság ez már... miért pont kilencet? ma már nem is értem, hogy hihettem el, hogy a kilenctől még nem beteg az ember, de ha már tizet eszik, akkor rosszul lesz? mégis engedelmeskedtem neki, mert tudtam, hogy csak jót akar nekem, bíztam benne, "hatalmát" soha nem kérdőjeleztem meg.
márk 10:14 "engedjétek hozzám jőni a gyermekeket és ne tiltsátok el őket; mert ilyeneké az istennek országa."
amikor jézus a gyerekekre azt mondja: ilyeneké a mennyek országa, arra gondol, hogy nekünk is gyermeki hittel kell istenben bíznunk, mert a gyermeki hitűeké a menny... akik nem kérdezik meg vagy nem mondják: istenem, ezt miért mérted ki rám? istenem, én ezt nem így gondoltam, istenem, adj már többet (cseresznyét, pénzt, gyereket, fizetést...). nem. maximálisan kell(ene) bíznunk istenben úgy, mint gyermekként anyánk feltétlen szeretetében. hinnünk kell abban, hogy az úr csak jót akar, véd, oltalmaz, tudja, nekünk mi a jó, és azt mikor kell megkapnunk ahhoz, hogy értékelni tudjuk.

zsoltárok 25:12 "kicsoda az, aki féli az urat? megmutatja annak az útat, amelyet válasszon."

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr76498891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit 2008.06.04. 13:23:55

A záró Zsoltárodra kommentképpen, hogy kb. 3 éve kérdeztem az Urat menjek, vagy ne egy mh-re. Kértem világosan zárja le az utat előttem, ha Ő nem akarna ott látni. VÁLASZOLT! Egy farönk esett elénk az úton egy autóról, úgy, hogy megállította a kocsinkat,beszorult az első és hátsó kerekek közé, de senkinek/semminek nem esett baja. Ez volt az első nagy bizonyságom Róla!
Nem volt önámítás és ma sem az!

szonya 2008.06.11. 19:10:06

,,maximálisan kell megbíznunk istenben". de miért van az, hogy az ember mindig az aktuális problémájában nem tud bízni benne? :) ez egy költői kérdés volt, persze :) már nekem is jobban megy, de még döcög...:S
süti beállítások módosítása