myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.02.28. 12:53 sterretje

isten városa

megnéztem az isten városa című filmet. vagyis, hát a felénél eluntam, és kikapcsoltam, de így is elég egy blogbejegyzésre. :) a film (első fele, hehehe) három srácról szólt, akik a hihetetlen nyomorban tengődtek. lemészároltak mindenkit egy motelben, elvették az ott szexelő emberek pénzét. azt egyik tovább folytatta bűnöző életét, a másikból fotós lett, a harmadik elment a templomba (vele a film hátralévő részében nem is találkozunk). mindháromnak ugyanz volt a háttere: a nyomor. mégis, háromféle úton haladtak tovább egy bizonyos bűntől. szerintem ezért nem lehet azt mondani: ááá, én hogy lehetnék már vallásos, hisz annyira megvert az isten, hogy csak na... nincs kifogás isten tagadására. ismerek kezetlen-lábatlan istenhívőt is, gazdagot is, szegényt is, megerőszakoltat is, abortuszosat is, drogosat is, börtöntölteléket is. szeretik istent minden körülményük ellenére is, akkor is, amikor már emberileg azt mondod: elég iireális, hogy ez a szerencsétlen higgyen istenben. de mégis...

a film szerint isten városában egy esély van a túlélésre: ha te ölöd meg a többieket. ellenkező esetben ők végeznek veled.

a valóságban azonban:

isten városában minden esélyed megvan, hogy szeress, és viszontszeressenek.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr24357997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zola 2008.07.16. 12:41:01

Szia!
Kár,hogy nem nézted végig a filmet.
A főszereplő végül jó útra tér.A film azt bizonyítja,hogy ilyen szörnyű körülmények között felnőve is lehet egészséges lelkületű ember valaki...ha úgy dönt!És megmutathatja másoknak is ezt az utat...a sötétségből a fénybe.
Biztosan tetszett volna.ha megnézed.
süti beállítások módosítása