myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.01.07. 22:27 sterretje

szomorú vasárnap

vasárnap meglepődtem magamon. eddig nem jelentett gondot a gyülekezetbe járás. akármilyen fáradt voltam, vasárnaponként szinte kipattantam az ágyból, készülődtem, buszra ültem, átszálltam, senki sem kényszerített, magamtól mentem. most azonban megrettentem. kiléptem a kapun, és megláttam a kihalt utcát, a centi vastag jeget. és visszafordultam. húsz másodperc hezitálás után visszamentem a házba. levettem a kabátomat, és a tükörbe nézve ez a mondat zakatolt végig bennem: egy kis jég eltántorít attól, hogy isten házába menjek, örülni neki, tanulni belőle, imázni hozzá… ha most jönne el jézus, azt mondaná: "nem vagy edzett, nem vagy az emberem. hisz elég egy kis akadály, és te máris a kényelmet választod."
elszomorodtam, és bánatomban elkezdtem főzőcskézni. :) mire a kaja elkészült, megérkezett édes drágám. szeret engem, és a jég ellenére vonattal elbotorkált hozzám. csak rosszabbul éreztem magam emiatt: az ő földi szerelme legyőzte az akadályt, az én jézus iránt érzett szerelmem viszont nem. aggasztó.
meghallgattunk egy tanítást az interneten. arról szólt, hogy a bibliában benne van egy híres dal: „don’t worry, be happy”. azaz: ne aggodalmaskodj, légy boldog. :) rögtön meg is adta az igehelyet:
lukács 12:25 „kicsoda pedig az közületek, a ki aggodalmaskodásával megnövelheti termetét egy arasszal?”
philippi 4:4 „örüljetek az úrban mindenkor; ismét mondom, örüljetek!”
hiába aggódsz, nem lesz jobb semmi. akkor meg miért tennéd? na, erről szólt a tanítás, és tisztára felvidultam tőle.
aztán este, szintén vonattal, elbotorkáltunk veresegyházra, a bapti imaházba. szinte üres volt, a vastag jég miatt sokan nem indultak el gyülekezetbe. végül a nap az esküvőre hivatalos emberek összeszámolásával zárult. úgy néz ki, nem sikerül a terv, a kicsi, szolid, romantikus esküvő… de nem is ez a lényeg, hanem, hogy lesz. (még, ha annyi ellendrukkere is van. mert isten az ajándékát nem veszi vissza, ha már kirendelte…)
 
ezt találtam a bibliában a jéggel kapcsolatban:
zsoltárok 148: 8, 13: „tűz és jégeső, hó és köd, szélvihar, a melyek az ő rendelését cselekszik;dicsérjék az úrnak nevét, mert az ő neve dicső egyedül; az ő dicsősége égre-földre kihat!”
jób 37: 10 „isten lehellete által támad a jég, és szorul össze a víznek szélessége.”
(j)ég veled. ;)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr89288865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása