myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.12.29. 23:16 sterretje

szombat esti láz ;)

huszonötödikén megérkeztem édes drágámhoz a fővárosba, hogy együtt is karácsonyozhassunk. az ajándékokat még átadtuk egymásnak, aztán egy fél órán belül ágynak estünk… na, nem úúúúgy! a láz olyan alattomosan jött, hogy ilyet még nem tapasztaltam. ő már amúgy is beteg volt, köhögött, fújta az orrát, én meg egy fél óra alatt belázasodtam, minden végtagom leszakadni látszott… a vizesborogatás sem használt, pedig az ám a drasztikus valami. hát, így sikerült az első közös karácsonyunk.
 
de újabb bizonyságot nyertem a biblia igazáról: 
prédikátor 4:9-10 „sokkal jobban van dolga a kettőnek, hogynem az egynek; mert azoknak jó jutalmok vala az ő munkájukból. mert ha elesnek is, az egyik felemeli a társát. jaj pedig az egyedülvalónak, ha elesik, és nincsen, a ki őt felemelje.”
a jegyesoktatáson azt is tanultuk, hogy a jegyesség arra is jó, hogy a két ember megismerje egymást szélsőséges szitukban is. jegyességünk fél éve alatt másodszorra vagyunk egyszerre betegek. most is ugyanúgy történt minden, mint először: amikor nekem volt alacsonyabb lázam, én csináltam teát, amikor neki, ő hozott borogatást. „leteszteltem” betegen is édes drágámat: tűr, és gondoskodik.
1 korinthus 16:14 „minden dolgotok szeretetben menjen végbe.”
az ezt követő napokat, a magas lázat, álmatlan éjszakákat, az ügyeleti szobát, meg az étvágytalanságot (pedig karácsony van, hmm, azok a sütik) nem kívánom senkinek. mégis, rájöttem, hogy miért „kaptam” ezt… az elmúlt hetekben kíméletlen voltam a testemmel, órákig átfagyva, éhesen, cipekedve teltek el órák, napok, hetek, és minden jószándékom ellenére elszaladtam isten kérése mellett, fittyet hányva rá. ezt mondta ő:
1 korinthus 3:17 „ha valaki az isten templomát megrontja, megrontja azt az isten. mert az istennek temploma szent, ezek vagytok ti."
1 korinthus 6:19 „avagy nem tudjátok-é, hogy a ti testetek a bennetek lakozó szent léleknek temploma, a melyet istentől nyertetek; és nem a magatokéi vagytok?”
nem kérte, hogy kínozzam magam (sem őérte, sem másért). nem erre kért, hanem arra, hogy vigyázzak arra a teremtésre, amit ő kreált, mert azt nem véletlenül alkotta meg. ez vagyok én. úgyhogy hibáztam, és minden következményt vállalok.
 
jó lecke volt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr24278667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása