myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2013.04.23. 08:47 sterretje

földrengééés!

éjszaka rengett a föld. fel is ébredtem rá, de nem tudtam beazonosítani a jelenséget (félálomban azt hittem, busz száguldott el az ablakunk előtt, ami, lássuk be, elég esélytelen, lévén, hogy az emeleten lakunk, ráadásul a kert felőli szobában).

reggel összekészülődtem, felszálltam a vonatra, kikerestem a következő igerészt, és „mit ád a jó ég”, a következőket olvastam:

zsoltárok 114:7-8 „indulj meg te föld az úr orcája előtt, a jákób istene előtt, aki átváltoztatja a kősziklát álló tóvá, és a szirtet vizek forrásává.”

aztán kiderült (olvastam a neten), hogy mintegy 4,9-es erősségű földrengés rázta meg az országot. hálát adtam istennek, hogy magatehetetlenségemben, álmomban is ő vigyáz rám. vagy, ahogy az igében olvassuk:

zsoltárok 121:3 „nem engedi, hogy lábad inogjon; nem szunnyad el a te őriződ.”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr85242489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása