myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2011.11.28. 17:07 sterretje

szolgálva élj!

kedves ajándékot kaptam ma reggel. a mai ige szakaszát:

michael bruner ír arról, hogyan vett részt fiatal egyetemista korában egy olyan előadáson, melyet az egyesült államok főügyésze tartott. azt mondja: „az előadás után odamentem hozzá, hogy megkérdezzem, találkozna-e velem egy kávéra. munkatársai döbbenetére ezt válaszolta: »mit szólna a holnaphoz?« … találkoztunk, és vagy egy órát beszélgettünk… csak úgy záporoztak a hozzá intézett kérdéseim. milyen híres emberekkel találkozott? milyen volt főügyésznek lenni a hatvanas években? amikor azt kérdeztem tőle, ki volt a legnagyszerűbb személyiség, akivel valaha is találkozott, ezt mondta: »én nem így gondolok az emberekre«.

aztán olyasmit mondott, amit soha nem fogok elfelejteni. »soha ne a nagyszerűséget keresse! inkább törekedjen arra, hogy nagy dolgokat vigyen véghez! ha a nagyszerűséget hajhássza, a nagyszerűség önnel együtt meghal. de ha nagy dolgokra törekszik, öröksége tovább él. ezt csak úgy lehet elérni, ha szolgává leszünk. vezessen szolgálva, és nagy dolgokat fog véghezvinni!« túl fiatal voltam még a hitben ahhoz, hogy felismerjem, ezeket a szavakat a szentírásból vette… jézus volt a szolgai vezetés megszemélyesítője. nem csupán megmondta a tanítványoknak, mit kell tenniük, ő maga is megtette velük együtt…

amikor elhagytam a hotelt aznap reggel, és az útkereszteződésben várakoztam, egy vak ember érkezett mellém egy vakvezető kutyával. bámultam a gyönyörű labradort… érzékei riadókészültségben, egyetlen célja az életben, hogy szolgálja gazdáját. aztán a lámpa zöldre váltott, és a kutya gyengéden átvezette az embert az út túloldalára… isten élő példázatot küldött. olyan leckét tanultam aznap reggel, amit soha nem fogok elfelejteni. törekedj nagy dolgokra, ne a nagyszerűségre; szolgálva vezess!”

jános 13:14-16 jézus mondja: “ha én az úr és a mester megmostam a ti lábaitokat, néktek is meg kell mosnotok egymás lábait. mert példát adtam néktek, hogy a miképen én cselekedtem veletek, ti is akképen cselekedjetek.”

1 komment

Címkék: vak szolgálat látássérült


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr883419156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stephy-alias:Nászta Katalin · http://aharmadiknaponalegnehezebb.blog.hu 2011.11.28. 19:09:24

Nem kell messzire menni. Ott van közel a szívedhez és a szádhoz, a kezed ügyében, ahogy tanítja is az Ige.
Nagyszerű bejegyzés!
süti beállítások módosítása