myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2010.02.03. 08:26 sterretje

filippi négy

lídia imaközösségben voltam tegnap. a filippi 4-et vettük, és (nem először, sőt, tudom, nem is utoljára) úgy éreztem, nekem szólnak a sorok, nekem íródtak a bátorítások és tanácsok:

 

filippi 4:4-9 „örüljetek az úrban mindenkor; ismét mondom, örüljetek! a ti szelídlelkűségetek ismert legyen minden ember előtt. az úr közel! semmi felől ne aggódjatok, hanem imádságotokban és könyörgéstekben minden alkalommal hálaadással tárjátok fel kívánságaitokat az isten előtt.

 

és az istennek békessége, mely minden értelmet felül halad, meg fogja őrizni szíveiteket és gondolataitokat a krisztus jézusban.

 

továbbá, atyámfiai, a mik csak igazak, a mik csak tisztességesek, a mik csak igazságosak, a mik csak tiszták, a mik csak kedvesek, a mik csak jó hírűek; ha van valami erény és ha van valami dícséret, ezekről gondolkodjatok. a miket tanultatok is, el is fogadtatok, hallottatok is, láttatok is én tőlem, azokat cselekedjétek; és a békességnek istene veletek lesz.”

 

filippi 4:11 „megtanultam, hogy azokban, a melyekben vagyok, megelégedett legyek.

 

filippi 4:19 „az én istenem pedig be fogja tölteni minden szükségeteket az ő gazdagsága szerint dicsőségesen a krisztus jézusban.”

Szólj hozzá!

Címkék: ne lídia filippi4 imaközösség aggódjatok megelégedett


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr741724621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása