myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.11.07. 22:59 sterretje

a jövő reményei

egy olyan oldalra tévedtem, ahol történeteket olvashattam a jövőből, vagyis, hogy az emberek hogyan képzelik el magukat a jövő év április huszonkilencedikén. (te is belekukkolhatsz, és szívszorító vagy éppen vicces posztok közül válogathatsz a jövő emlékei blogon.)

 

azóta ezen merengek én is. a jövőn.

 

most, az aktuális élethelyzetemet nézve ezt írnám: „kétezertíz április huszonkilencedikén, alig két héttel a második házassági évfordulónk után, épp a szakdolgozatom utolsó sorait gépelem. a témám a látássérültek istenképe, vallásgyakorlata. az elmúlt hónapokban találkoztam néhány olyan vak emberrel, akik éppen annyira nem látják istent, mint mi, mégis, sokkal jobban látják őt, és ez a tény felvillanyoz. boldog vagyok. pár hete megtudtam, hogy hamarosan édesanya leszek, és, hogy nem is egy, hanem két kisbaba szíve dobog a méhemben. együtt örvendezünk a barátnőmmel, akik hazaköltöztek, és akinek addigra már szépen domborodik a pocakja. a babáink szültése előtt édes drágámmal még elmegyünk két hétre izráelbe, a szentföldre, és ez az utazás lesz az, amelyre még az ezüstlakodalmunkon is emlékezni fogunk.”

 

a tervezésről, a nagy tervek szövögetéséről azonban már leszoktam. néhány éve, amikor megismertem jézust, átadtam neki az irányítást. legyen meg az ő akarata, ne én irányítsak. előtte, életem első harmadában tervezgettem ezt-azt, de nem jött be semmi, mígnem isten kezébe tettem le a dolgot: adjon, amit nekem szán. így adta nekem a megbocsátást, derűt, az optimizmust, a szerelmemet, a jelige főszerkesztőségét, a vakokkal való kapcsolatot, az éneklést, az egészséget, de a munkahelyi, családi és pénzügyi nehézségek idején az erőt és a türelmet is tőle kaptam…

 

így ahelyett, hogy sokáig merengnék a jövő dolgain, inkább arra fókuszálok, hogy mindig őt kövessem, és tudjam elfogadni az akaratát, bármi is legyen az. tervezés helyett hittel remélek. nélküle nem ér semmit a tervezgetés, vele meg felesleges, hisz jó lesz mindenképp.

 

zsoltárok 127:1 „ha az úr nem építi a házat, hiába dolgoznak azon annak építői. ha az úr nem őrzi a várost, hiába vigyáz az őriző. hiába néktek korán felkelnetek, későn feküdnötök, fáradsággal szerzett kenyeret ennetek! szerelmesének álmában ád eleget.”

 

példabeszédek 16:1 „az emberi értelem tervezget, de az úr adja meg, hogy mit mondjon a nyelv.”

Szólj hozzá!

Címkék: ajovoemlekei


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr511508174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása