myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.09.24. 15:55 sterretje

családi állapota: (sosem) egyedülálló

múlt szombaton tanárunk bemutatkozásra kért bennünket. név, gyülekezet, családi állapot. egyik kedves barátném bemutatkozott, majd megtorpant. "nem szeretem azt mondani, hogy egyedülálló vagyok. egy istenben hívő ugyanis szerintem soha nincs egyedül. inkább azt mondom, mátka vagyok, jézus elkötelezett menyasszonya."

ez nagyon felbátorított. én már ugyan, istennek hála, nem vagyok egyedül, mégis, bátorít, hogy egy "társtalan" ember ilyen nyugodtan tudja kimondani, hogy ő sosincs egyedül. tudja: isten vele van, hallja és látja őt.

zsoltárok 94:9 "aki a fület plántálta, avagy nem hall-é? és a ki a szemet formálta, avagy nem lát-é?"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr331404326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása