myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.07.02. 07:57 sterretje

ez csak egy hormonzavaros egér?

a láztól és a köhögéstől ugyan még mindig nem tudok aludni, de nem vesztegetem az időmet: újabb könyv olvasásába kezdtem az éjjel. dr. james dobson művét olvasom, „amit a feleségekről tudni kell(ene)”. igen, tudom, tudom, ezt nem nekem kellene olvasnom, hanem a férjemnek, akinek eredetileg vettem, de hát nem egy érdekes dolog kideríteni, mit írnak egy férfinak a nőről? :) íme egy részlet (ami ugyan nem a leglényegesebb, de engem megragadott):

 

„nemrégiben los angeles egyik szombat délelőtti tv-programjában – amit a legtöbb gyerek néz – négy agresszív leszbikust mutattak be. nem csak beszélgettek nemi vágyaikról, hanem teljes erőbedobással reklámozták is a női homoszexualitást. egy néző felvette a beszélgetést és elküldte annak szó szerinti másolatát, amely tartalmazza az egyik szereplő zárómondatait: „valaki egyszer megkérdezte, félek-e attól, hogy a gyerekeim esetleg leszbikusak lesznek. azt válaszoltam, hogy nagyon örülnék neki.” csoda az, hogy a homoszexualitást „ragályosnak” tartják? erősen terjed és ez a fajta nyilvánosság a népszerűsítés legsikeresebb módja. néha azt gondolom, olyan vakok lettünk, a bűnt annyira nem vesszük észre, hogy akkor sem ismernénk fel az erkölcstelenséget, ha az egy elefánt volna és bejönne az ajtón. valaki azt mondaná rá, hogy „ez csak egy hormonzavaros egér”, és mindenki egykedvűen bólintana. ézsaiás próféta örök törvényű szavai jutnak az eszembe:

 

ézsaiás 5:20-24 „jaj azoknak, a kik a gonoszt jónak mondják és a jót gonosznak; a kik a sötétséget világossággá s a világosságot sötétséggé teszik, és teszik a keserűt édessé, s az édest keserűvé! a kik a gonoszt ajándékért igaznak mondják, és az igazak igazságát elfordítják tőlünk: ezért, mint a polyvát megemészti a tűznek nyelve, és az égő széna összeomlik: gyökerük megrothad, virágjok mint a por elszáll, mert a seregek urának törvényét megvetették, és izráel szentjének beszédét megútálták.”

 

az erkölcsösséget és az erkölcstelenséget nem az ember változó véleményei és a társadalmi szokások jelölik ki. maga az úr határozza meg őket, kinek örök érvényű törvényeit nem lehet büntetlenül figyelmen kívül hagyni.”

 

példabeszédek 4:5 „ne felejtkezzél el, se el ne hajolj az én számnak beszéditől”

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr911221422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit70 · http://janos738.blogspot.com/ 2009.07.02. 17:55:26

Magamon vettem észre, hogy mióta mércém az Örökkévaló mércéje, másképp látok.Új szemüvegen keresztül. Azelőtt tetszett, ha megbotránkoztatok vkit, ma tartok tőle...
süti beállítások módosítása