myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.05.15. 18:54 sterretje

jutalom a boggernek ;)

ezt a könyvet ajándékba kaptam a kérügma kiadótól azért, mert a blogomon hirdettem a westend tetején megrendezendő soul and gospel fesztivált (május 30-31.). ma mentem el érte (jó sokat gyalogoltam, köszönjük, útvonalterv pont hu), és mivel délelőtt jól levizsgáztam, megérdemlek egy kis pihentető-felemelő olvasást, úgyhogy el is kezdem:

 

"graham kendrick: a dicsőítés, mint életforma

 

népénekek - kórusművek, csend - hangos éneklés, térdelve - táncolva, liturgia - kötetlenség. bármelyik típusú istendicsére is áll hozzád a legközelebb, ez a könyv segít abban, hogy felfedezd, mi az, ami tetszésére van istennek, hiszen az imádás neki szól. hogyan válhat a dicsőítés mindennapi életünk részévé? mennyiben határozza meg kapcsolatainkat testvéreinkkel az isten népe körében?

 

akár dicsőítésvezető vagy, akár a háttérben szolgálsz, ez a könyv azért íródott, hogy segítsen neked legfőbb hivatásod betöltésében... ami isten imádása.

 

graham kendrick egyike a világ legismertebb keresztény dalszerzőinek és dicsőítésvezetőinek. három évtizedes pályafutása alapján nyugodtan nevezhetjük műfejteremtőnek, hiszen napjaink zenei dicsőítő stílusának egyik legfőbb kialakítója. alapítója a "felvonulás jézusért" világmozgalomnak is, amelybe milliók kapcsolódtak be a '80-as évektől 2000-ig. felvételei, dalai öt kontinens szinte valamennyi egyházában ismertek, használatosak. megnyerő személyisége, hiteles keresztény élete miatt sok zenész példaképe. feleségével és három lányával együtt angliában él.

 

az utóbbi évtizedekben isten hatalmas munkát végez a dicsőítés területén. új dicsőítő generáció megszületésének lehetünk tanúi, ahol megvalósul az ige:


"szeresd az urat, a te istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből és teljes elmédből."

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr531123755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hollyland3 2009.07.22. 17:03:10

Szia, ezt a könyvet én is szeretném elolvasni :)
süti beállítások módosítása