myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.05.15. 18:09 sterretje

felégetett hidak

a megtérésben, jézus követésében a legnehezebb a megváltozott életmód, erkölcsök, érzések, válaszok, vélemények elfogadtatása a barátokkal, családdal. mert ők legtöbbször nem változnak semmit, aki jézus követésére szánta el magát, az viszont gyökeresen. körülöttünk minden ugyanolyan marad: a szülők tovább gyűlölik egymást és ordítva átkozzák mindazt, amit egykor együtt építettek fel (minket magunkat is beleértve). nem változik meg az alkoholista anya, vagy a fiát/lányát szexuálisan molesztáló apa sem. a jézust szívébe fogadó tehát nem tehet mást, mint néha erőszakkal, tudatosan, határozottan, de felégeti a hidakat maga után: elköltözik, megszakít kapcsolatokat, nem hív, nem keres. ez néha olyan fájdalmas, hogy majd' belehal az újjászületett lélek, de ha nem tennénk meg, abba is belehalnánk. a megtért volt drogos, az egykori prostituált, a depressziós otthoni légkörben felnőtt kötelessége ez: elszakadni, felégetni, újat alkotni, máshogy csinálni, akkor is jézust követni, ha a család, a barátok lenéznek, megaláznak, megszólnak, megvernek a hit gyakorlása miatt. ezeken gondolkodtam a napokban. persze, megerősítést is kaptam, egy (egy engem "hugiként" szólító :)) tesónő által küldött igeversből (mely szerint jézus előre tudta az általam vázolt problémát, sőt meg is válaszolta azt megnyugtatóan):

 

máté 19:29 „és aki elhagyta házait, vagy fitestvéreit, vagy nőtestvéreit, vagy atyját, vagy anyját, vagy feleségét, vagy gyermekeit, vagy szántóföldjeit az én nevemért, mindaz száz annyit vészen, és örökség szerint nyer örök életet.”

 

márk 10:29-30 „jézus pedig felelvén, monda: bizony mondom néktek, senki sincs, aki elhagyta házát, vagy fitestvéreit, vagy nőtestvéreit, vagy atyját, vagy anyját, vagy feleségét, vagy gyermekeit, vagy szántóföldeit én érettem és az evangyéliomért, a ki százannyit ne kapna most ebben az időben, házakat, fitestvéreket, nőtestvéreket, anyákat, gyermekeket és szántóföldeket, üldözésekkel együtt; a jövendő világon pedig örök életet.”

 

máté 10:22 „gyűlöletesek lesztek, mindenki előtt az én nevemért; de aki mindvégig megáll, az megtartatik.”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr771123657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása