myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.08.29. 09:12 sterretje

idézet

elkezdtem olvasni jack hayford könyvét, az "arról, hogy a mária csoda hogyan lehet a tiéd is!" címűt. még csak az elején tartok, kicsit meg is voltam ijedve a címe alapján, hogy ez most valami fura dolog lesz, de arról van szó, hogy elmagyarázza, hogy mária egy átlagos asszony volt, de alávetette magát istennek, és nem kérdezte, hogy "de hát én? nem is vagyok elég jó erre!", hanem tette, ami rábízatott... és, hogy mindenkinek késznek kellene lennie arra, hogy istennel kapcsolatba lépjen, és, hogy teljesítse, ami a neki rendelt küldetés.

idézet a könyvből:

"isten nem fogja azt mondani: 'hé, te ott! azt hiszem, valami nagy dolgot fogok tenni, úgyhogy hagyd ott a munkahelyedet, a feleségedet, felejtsd el a gyerekeidet, és jövő csütörtökön indulj indonéziába!' ő hitre és cselekvésre fog felszólítani minket, de mások iránti érzékenységgel, megfelelő időt adva a felkészülésre és gondoskodva a megvalósítást biztosító alkalmas körülményekről."

isten ma is cselekszik, hív, vár és megsegít. mert megígérte:

máté 28:20 "én ti veletek vagyok minden napon a világ végezetéig."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr87638888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása