myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.07.28. 10:44 sterretje

győző bácsi mesél

győző bácsi, a bárka gyülekezet lelkipásztora mesélte el ezt a történetet:

"sokszor az ember nem tud meghalni addig, amíg rendezetlen ügye van itt, a földön... egy idős ismerősömet látogattam meg a kórházban, de mondta az ápolónő, ne menjek, már öt napja kómában van. én mégis bementem hozzá. erre kinyitotta a szemét, mondtam neki, jöttem, hogy beszélgessünk. 'na végre, már erre vártam mióta'- mondta az öreg. átbeszélgettük a dolgait, mondta, elengedi a haragosait, minden neheztelő gondolatát, mindenkinek megbocsát, akire csak haragudott. aztán imádkoztunk, és elbúcsúztam tőle.

még az épületből sem értem ki, utánamszólt az ápolónő: 'lelkész úr, jöjjön vissza, a bácsi meghalt.' egyszerűen nem tudott addig meghalni, míg a szívében le nem rendezte a rendezetlenségeit.- fejezte be győző bácsi a történetet."

egy bibliai példabeszéd jutott eszembe erről. egy embernek elengedik a tartozását, de ő nem engedi el az ő szolgájának. ezért megbüntettetik.

máté 18:33-35 "nem kellett volna-é néked is könyörülnöd a te szolgatársadon, miképpen én is könyörültem te rajtad? és megharagudván az ő ura, átadta őt a hóhérok kezébe, mígnem megfizeti mind, amivel tartozik.

ekképen cselekszik az én mennyei atyám is veletek, ha szivetekbõl meg nem bocsátjátok, kiki az ő atyjafiának, az ő vétkeiket."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr21589070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása