myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.03.26. 10:54 sterretje

megmutatta a foga fehérét

két gyakorlatos, leendő szocmunkás lány ült a szobában, amelyben dolgozom. kérdeztem, honnan jöttek, adhatok-e nekik kávét. gondoltam, könnyebbé teszem a beilleszkedést, várakozást, hát faggattam őket. hívők vagytok? - jesszusom, lehidalok magamtól, mi ez a merész kérdés? igen, én igen, mosolyodott el az egyik. még a szeme is felragyogott.

mesélni kezdett. egy ifi táborban kezdett érdeklődni a kereszténység iránt, és a hívők bizonyságtevő élete is segítette abban, hogy hitre jutott. az egykori rocker csaj ma már olyanokat mond és tesz, amiről sosem gondolta, hogy mondani/tenni fogja. két éve már, hogy élete száznyolcvan fokos fordulatot vett. kivette orrából a piercinget, és a dohányzást is le akarja tenni. hisz abban, hogy a házasságba tisztán érdemes belemenni, és abban is, hogy érdemes istenhez társért könyörögni.

nagyon más így a nap. jó egy hívővel találkozni, megmártózni a mosolyában, hitében.

régen a házak falára rajzoltak egy halacskát, jelezve ezzel, hogy abban keresztény lakik. most is kellene ilyen, mondjuk, egy halacska a homlokra, :) gondoltam magamban, mikor a lány kiment. de aztán rájöttem, hogy van egy jobb jel, ami mindig nálunk van, amely megmutatja, kiben él jézus krisztus, és amelyről felismerhetik egymást a hívők:

a fénylő szemek és a széles mosoly.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr34397200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S.Dóri 2008.03.28. 18:36:02

Kedves Timi!
Látod, nem felejtettem el és megnéztem a blogodat! (Szerintem látogatni is fogom) ;)
Nagyon örülök, hogy találkoztunk és hogy feltetted azt a kérdést!! Nagyon szeretek Istenről beszélgetni!!!
Képzeld, a hét folyamán Ricsivel és Pistivel is beszélgettünk a hitről, a megtérésről. Szóval nagyon jól éreztem magam!! :)
Remélem, hogy még találkozunk! Jó volt Nálatok! :)
Dóri
süti beállítások módosítása