myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.03.26. 11:46 sterretje

a sátán kiválasztottai

most olvastam az iwiwen: uri geller keresi  "kiválasztottait" a tévé kettőn.

meg van írva: „így szól az úr, megváltód és alkotód anyád méhétől fogva: én vagyok az úr, a ki mindent cselekszem, a ki az egeket egyedül kifeszítem, és kiszélesítem a földet magamtól;  ki a hazugok jeleit megrontja, és a varázslókat megbolondítja, a bölcseket megszégyeníti, és tudományukat bolondsággá teszi. a ki szolgája beszédét beteljesíti, és véghez viszi követei tanácsát” ézsaiás 44:24-26

meg van írva: „egy simon nevű ember pedig már előbb gyakorolta abban a városban az ördögi tudományt és elámította samária népét, magát valami nagynak állítván: kire mindnyájan figyeltek, kicsinytől nagyig, mondván: ez az istennek ama nagy ereje! azért figyeltek pedig rá, mert sok időn át az ördögi mesterségekkel elámította őket. de miután hittek filepnek, aki az isten országára és a jézus krisztus nevére tartozó örvendetes dolgokat hirdeti vala, megkeresztelkedének mind férfiak, mind asszonyok. és simon maga is hűn, és megkeresztelkedvén, fileppel tarta; és látván, hogy jelek és nagy erők lesznek, álmélkodik vala.” apostolok cselekedetei 8:9-13

akarsz kiválasztott lenni? vagyis: kinek a kiválasztottja akarsz lenni?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr18397269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása