myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.03.13. 09:29 sterretje

gizi

sokszor gondolkodtam azon, miért kerültem én egy csöviszállóra. jó, az okot nagyjából tudom, az egész az én hibám, nem voltam alázatos, jó keresztény, blablabla... de én a valódi okot kutatom, arra vagyok kíváncsi, istennek mi volt a terve azzal, hogy engem itt rohaszt a bányában. mert biztos volt terve. véletlenek ugyanis nincsenek.

tizenegy hónapja vagyok itt. nagyon sokat változott a hozzáállásom -emberekhez, körülményekhez, mindenhez. előtte soha egy csövivel sem beszélgettem, szánalmas, büdös embereknek tartottam őket. azóta az érzelmi skálám szélesedett: találkoztam borzalmas sorsokkal, amelyek hallatán azt mondom, nem is csoda, hogy ide került valaki, sőt az a csoda, hogy egyáltalán még életben van. tudom, hogy milyen taktikáik vannak a csöviknek, hogy mit és mikor hazudnak, hogy mi mozgatja őket... lehet, hogy csak ennyit kellett megtanulnom, (ez volt a terv) és nemsokára kalap-kabát... a főnököm szerint nem nekem való a csövi (micsoda meglátás!), ennek ellenére, (amit szintén nem gondoltam volna magamról) ha kell, szó nélkül beülök az ügyeletre. most is voltam ügyin a keddi megbeszélés alatt, és most már azt is tudom, miért kellett, hogy így legyen. beszélgethettem gizivel, az egyik lakóval, és bizonyságot tehettem neki hitemről. a beszélgetés végén megkérdezte: "tudnál nekem hozni abból a könyvből, ahol ezek le vannak írva?" tudtam. úgyhogy másnapra hoztam neki egy kijegyzetelt lukácsot, egy gyerekeknek szóló kis könyvet jézus életéről, és egy pintér béla cédét. a "homokos" szám is rajta van. ("homokba kell írni a szót, ami annyira fááááj, hagyni kell, hadd vigye a szééééél"). a szívéig fog hatni tutira, hiszen nagyon sok megbocsátani valója van...

aznap este egy barátnőmmel találkoztam, esküvői meghívót osztunk ugyanis édes drágámmal, minden napra egy-két tali befigyel. :) hát, -kössük össze a kellemest a hasznossal alapon- neki is jól bizonyságot tettem. elsírta magát. rá kellett jönnöm, hogy az embereknek nagy szüksége van jézus vígasztalására. a megtört szívűek ki vannak éhezve istenre. a lány ezt írta később e-mailben:"szia! eszembe jutott egy mondat, amit mondtál. sokat tanultam ám tőled kedd este!!! köszi! sok erőt adtál!"
hát, szívesen.

máskor is. amíg csak élek. :)



Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr83378931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása