myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.02.14. 13:40 sterretje

be my valentine

angliában, mikor megtértem, belevetettem magam a misszióba, a tenni vágyás úgy jelentkezett, mint valami függőség: nem tudtam szabadulni tőle. mindig lehetett rám számítani, és mindig volt is mit tenni. tagja voltam az egyetemen a christian unionnak. szerveztünk egy missziós hetet, szemetet szedtünk az utcán, koncertet szerveztünk (én is benne voltam egy vicces színdarabkában, majd egyszer elmesélem), koleszokban mosogattunk, és mindenkit vártunk a chaplaincyben beszélgetésre, zenélésre, kávéra.


a falat is kidekoráltuk erre az alkalomra, igeversekkel, fotókkal, színekkel. én egy borítékot ragasztottam a falra, és ráírtam "szerelmes levél neked". a borítékba pedig egy kis kártyát tettem ezzel a felirattal: "i'll love you forever. jesus". ma, ezen a szép napon, amelyen mindenki azt hiszi, tárgyakat kell venni a másiknak a szeretete kifejezésére, és, hogy évente egy nap elég, hogy valakit agyonnyomjunk szép, mázas szavakkal, tehát ezen a február tizennegyedikén én ezt ajánlom elolvasásra:


fejszés andrás:

szeretni


szeretni annyit jelent, mint adni,
ezzel örömöt szerezni másnak,
minden alkalmat megragadni,
hogy bús arcokon mosolyt lássak,
terheit hordozni egymásnak...
embert szeretni így kellene.

szeretni annyit jelent: magamat adni.
a teljes szeretet: énemet feladni.
krisztust követni így kellene.

feladni akaratomat, ízlésemet,
az indulatokat, érzületet,
és akkor bennem is megszülethet
az agapé - az isteni szeretet

így szeretett isten: adott, nem kért,
hanem jézusban önmagát adta
a világért

forrás: http://versek.extra.hu/vers/versek/szeretni.html

be my jesus (not only on 14 february).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr78339022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása