myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.01.28. 16:06 sterretje

csaló

aki az eddigi bejegyzéseim alapján zizzentnek ítél, ne olvassa el a következő sorokat. :)

a múltkori vizsgámon csaltam. tök gáz, mert az ember vagy ne menjen teológiára, vagy ha megy, hát ne puskázzon. nem igaz? na, mindegy, hiába készültem éjszakákon át, hiába voltam viszonylag magabiztos a vizsga kezdetekor... egy pillanatban bekattantam, beparáztam, elkértem a szomszédom cetlijeit, és leírtam a tizenegyes kérdésre adandó jó választ.

mikor kijöttem, többen mondták, "jajj, annyira szégyenlem magam, mert puskáztam, sallalalallala". na, mondom, szuper. ebből meg kell térnem, legalább nekem, mert ez hányinger.
úgyhogy hazamentem, gondolkodtam, aztán megírtam a tanárnak emilben, hogy csaltam, bocsásson meg, és úgy javítsa ki a dolgozatomat, hogy a tizenegyes kérdésre adott válaszomat nem nézi meg.

elküldtem. aztán elkezdtem gondolkodni, mi lesz, ha nem hisz nekem, hogy csak a tizenegyest, vagy, ha nem bocsát meg... imádkoztam, és arra gondoltam, bizony, jól tettem, hogy megtettem... :)

pár nap múlva megjöttek az eredmények.

négyest kaptam.

most már érzem ezek igazságát:
példabeszédek 4:27 "ne térj jobbra, se balra, fordítsd el a te lábadat a gonosztól."
példabeszédek 16:8 " jobb a kevés igazsággal, mint a gazdag jövedelem hamissággal."

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr4314926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roni 2008.01.30. 10:03:07

Gratulálok!
Így válik "Jákob"-ból, "Izrael"-lé az igaz hívő!
"Harczold meg a hitnek szép harczát, nyerd el az örök életet, a melyre hívattattál, és szép vallástétellel vallást tettél sok bizonyság előtt." (I.Tim. 6:12)
Üdv! Roni

visa 2008.02.12. 10:51:13

Eccer én is puskáztam fizika órán miután megtértem. És mikor kivittem a tanárhoz a dogát, megkérdzete: Puskáztál?
Erre én: igen
következménye, hogy kaptam egy kettest és az osztály nézett mint az állat!!!!
süti beállítások módosítása