myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.01.10. 12:04 sterretje

gyógyszer mellékhatások nélkül

tegnap annyira rosszul lettem a bányában, hogy krisztinek haza kellett hoznia. gondoltam, másnapra rendbe jövök, de csak rosszabb lett. kábé allergiás lehetek a bevett gyógyszerre, mert ilyen még nem volt: a szemem olyan vizenyős lett, úgy lefittyent, mint egy bernáthegyinek. :)
 
itthon dolgoztam, aztán nem bírtam tovább, most csak az ad erőt, hogy nézegetem a bibliában a betegségekkel kapcsolatos igehelyeket.
 
rájöttem, hogy a betegségeknek végtelen variációja van, és, hála a jóistennek, én még a századával sem találkoztam. egy egyszerű láz is „kinyír”, a dagadt szemek miatt nem merek utcára sem menni… pedig ezek még nem is súlyos betegségek. most kezdem érezni, milyen lehet azoknak, akik elcsúnyult testben élnek le évtizedeket. a betegség egy hatalmas teher, ami elválaszt a külvilágtól, a betegség az, ami mindig volt, van, de egyszer majd nem lesz.
 
a bibliában 121-szer fordul elő a „beteg” szó. 53-szor a „gyógyít”, 71-szer a „fáj”. már ebből is látszik, mennyire nagy gond ez az emberiségnek.
 
jézus számtalan betegséget meggyógyított, és azért halt meg, hogy megszabaduljunk a bűntől, a betegségektől, a kiszámíthatatlanságtól, és a nyomorgástól. sok olyan emberről hallottam már, aki ezt szívből elhitte, és meggyógyult, meddőségből, izületi bajokból, rákból. ez az ige most nagyon megérintett: 
jakab 5:15 „és a hitből való imádság megtartja a beteget, és az úr felsegíti őt. és ha bűnt követett is el, megbocsáttatik néki.”
jézus. mellékhatásokról kérdezze meg a legfőbb főorvost. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr24291980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása