myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.01.03. 16:09 sterretje

támadááááás!

egyre több támadás éri készülő házasságunkat. tudom, hogy egy keresztény családot százszor annyi támadás ér, hiszen ezekben az utolsó időkben már ez van… a sátán tombol, és mindent ki akar forgatni: a családokat már megemésztette, a nemzeteket zülleszti, divatot csinál a perverzióból, a gyűlöletből, a közönyből. olyannak tűnik ez, mintha egy sci-fiből vettem volna, sokan hülyének is néznek… azt hiszik, sok filmet néztem, méghogy angyalok és démonok, sátán és ma is cselekvő isten… badarság. nekem nem az.

úgyhogy, végül is nem is kellene csodálkoznom, hogy röviddel az esküvő előtt záporoznak a kedves mondatok: „nem éltek együtt? betegek vagytok? a csávódnak még nem volt barátnője harminc évesen? na, asse lehet egészséges, én vigyáznék. és ha nem illetek össze az ágyban, akkor majd elváltok, vagy mi?” ésatöbbi, ésatöbbi. ma három különböző embertől hallgattam meg ezt, egyik a legjobb barátnőm volt. nem esett jól. de nem is okolom őket, szólásszabadság van, mondják csak, meg hát ezt látják mindenütt. majdnem mindenütt ez is van. én, mióta a sokadik tiszta, önmagát türtőztető keresztény fiatallal találkoztam, huszonévesek, és nem "döntötték meg" a fél világot, azóta nagy nyugalomban élek. tudom, hogy ők csinálták jól, és sajnálom, hogy én nem tudtam ugyanezt megtenni.

egy keresztény írótól olvastam egyszer egy könyvben, hogy a kapcsolatok legnagyobb ellensége az önzés, és a keményszívűség. egy önző és makacs, változni nem akaró/hajlandó ember mindegy, kivel házasodik össze. az mindig összeférhetetlen lesz, boldogtalan. mert az igazi boldogság az adásban, önmagunk átadásában rejlik. 

tehát igen, lehet, hogy elsiettem a házasságot. lehet, hogy boldogtalanok leszünk. de azt saját magunknak, önző szívünknek köszönhetjük majd, és ebből egy kiút van: a megtérés, a bűnvallás, és a változtatási készség.

a boldogság kulcsai ezek: önzetlenség, rugalmasság és persze a hűség. istenhez, a társhoz, a szeretethez, a „dolgainkhoz” (iskola, munka, szülők, otthon).

jelenések könyve 2:10 „légy hű mindhalálig, és néked adom az életnek koronáját.”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr27283337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása