myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.12.19. 20:01 sterretje

karácsonyi hangulat kerestetik

gyönyörű betlehemest szereztem (ld. fotó). találtam a kikában, bibibíííí. :) igen, találtam. hát, nem volt könnyű. megbújt a sok angyalka, és a fekete (!) karácsonyfák között. a fekete a divat, karácsonykor is. kívül, belül.
 
ma és tegnap 1570 cipősdoboz ajándékot pakoltunk be teherautókba. általános iskola, gyülekezet, gyermekotthon, nagycsaládosok, szeretetszolgálat kapott belőle. a bányát meg is szállták a kisebbségiek, és kikérték maguknak, hogy nem adunk nekik egy-egy csomagot, bakancsot, élelmiszert, akármit, bármit, mindent. „akkor én most fagyjak meg?”, „mi az, hogy nem adnak?”, „ezeket a dobozokat kinek tartogatják, ha a szegények nem kapnak belőle? na, megyek, és kiderítem én ezt!”. a szemrehányó, fenyegető, flegma válaszok földre terítenek. mintha én ebből a több ezer csomagból gazdulnék meg, vagy magamnak tartogatnám a barbie babákat, huszonhat éves létemre…
 
pont a lényegről maradok le. az ártatlan, még örülni tudó, hálás szemű és boldog mosolyú gyerekek látványáról. a bányában egyet sem láttam, és úgy néz ki, ezután is csak a mocskolódó felnőttek vicsorgása jut nekem. mikor ezt elsírtam édes drágámnak, megtalálta a megoldást. elvisz fótra, arra az estére, amikor a gyülekezeti gyerekek ajándékozása történik. (édes drágám a legszebb ajándék, amit istentől kaphattam. :))
 
az 1 thesszalonika 4: 11 vígasztal mostanában:
„becsületbeli dolognak tartsátok, hogy csendes életet folytassatok, a magatok dolgát végezzétek, és tulajdon kezetekkel munkálkodjatok.”
erőt kérek karácsonyra.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr93269737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wyfli · http://ujblogom.ether.hu 2007.12.21. 00:36:28

Ott is vannak néha durva dolgok fbgy.blog.extra.hu/?p=133 ....

Meg persze örömbódottá is sokszor :) zozy.hu/blog/index.php?/archives/28-Petoe.html

Piri 2007.12.29. 21:11:25

erdeklodnek, hogy a kisebbseg nem egyenlonek tekintendo az Ur szine elott?????? mar bocsanat, ezert mondom en az alszentseget, barmilyen bunkok is, ok is egyenloek veled! hellozas!
kivancsi vagyok, hogy a negativ kommenteket is kiteszed-e.

Neo 2007.12.30. 07:13:10

Piri! Hülyeségeket írsz. Csak szóltam. Ki beszélt itt arról, hogy a kisebbség kivel egyenlő vagy sem?... Arról volt szó, hogy miket mondtak.

Tessék szíves lenni szag és adrenalinközelből megtapasztalni azt, amiről véleményt alkotsz...
süti beállítások módosítása