myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.11.21. 14:37 sterretje

tükör által

reggel alig akartam felkelni. ugyanis úgy volt, hogy ma egész nap én ügyelek a csöviszállón. végül nem így lett, és ennek nagyon örültem. most kellett csak beülnöm, és négyig maradok.

a csöviszállón lenni egy tükör. meglátom benne magam, és nem tetszik, amit látok... ugyanis megvizsgáltam a kérdést, és valójában nem a helyet utálom annyira, hanem benne önmagamat. utálom, hogy elönt a düh, amikor megtudom, hogy az egyik lakó öt gyereket szült, most mindet nevelőszülő neveli, ő meg itt szambázik, kacérkodik a pasikkal, nem dolgozik, kéthetente meg végiglátogatja elpottyintott gyerekeit. a másik már délelőtt tízkor neki se indul dolgozni, "mert már dél van"... a saját lányával csókolózó papáról meg már ne is szóljak... ilyenkor utálom magamat. elfásultam, és hogy egy kolléga szavaival éljek, "immunis lettem" a nyomorra, a hazudozó, önsajnáló, lusta és tehetetlen emberekre. egy teljes napom azzal ment el, hogy segítsek egy nőnek, akinek kegyetlen élete van, és úgy sajnáltatta magát, hogy jjajjajaj, kitesznek az anyaotthonból. kiderült, hogy erről szó sincs, és, hogy nagyon ügyesen manipulál embereket azért, hogy őt valaki segítse. simán megvezetett.

jézus arra kért minket, hogy szeressük felebarátunkat, mint önmagunkat. és, hogy a lefgontosabb parancs, hogy "egymást szeressétek". könnyűnek tűnik, mi? esélytelenül nehéz. kivitelezhetetlen.

az ószövetség azt írja: tartsd meg a pihenőnapot, ne egyél vért, ne ölj, ne lopj, viselj ilyen meg olyan ruhát. csupa -végeredményben- betartható szabály. aztán jött jézus, és ezt az egészet lesöpörve azt mondta: egy a fontos, hogy a másikat úgy szeresd, mint magadat. ohh, csak ezt az egyet kell betartani, szemben az előző rengeteg törvénnyel? - gondolhatnánk. aztán rájövünk, hogy egymást szeretni, a másikat elviselni a legnehezebb dolog a világon.

amikor tehát azt vágják a fejemhez hozzám közel álló emberek, hogy "te egy templomba, vallásba menekült ember vagy, a könnyebb utat választod, te gyáva", akkor én erre azt mondom, hogy jézussal az egyik legnehezebb utat választottam, amit ember ezen a világon el tud képzelni.

jézus tükröt tart eléd. nézz bele. fájni fog. 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr44236999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kereso75 · http://kereses.blog.hu 2007.11.21. 16:05:24

"én erre azt mondom, hogy jézussal az egyik legnehezebb utat választottam, amit ember ezen a világon el tud képzelni"
Egyet értek. Jézus követése az egyik legnehezebb kihívás.
süti beállítások módosítása