myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.11.14. 14:38 sterretje

kincses-bánya

a bányában vagyok. itt melózom. nem szénbánya. de majdnem. haha. mindig ezen az elnevezésen mosolygok: bánya (az utcát hívják így egyébként). voltam már bányarém, bánya szépe (ne röhögj), banyatanya elnevezést is kapott ez a kiváló hely. na, mindegy. de még jobb pillanataimban sem hívom kincsesbányának. ;)

asszem, meséltem már, mekkora kincsre leltem, mikor elkezdtem olvasni a blbliát. ez az igazi kincsesbánya. olyan alapvető igazságok vannak benne, mint például:

példabeszédek 15:15 "a csüggedőnek mindig rossz napja van, a jókedvűnek pedig mindig ünnepe." (=tele pohár-üres pohár)

példabeszédek 17: 22 "a vidám szív a legjobb orvosság."

máté 15: 14 "ha pedig vak vezeti a vakot, mind a ketten a verembe esnek." (=vak vezet világtalant című közmondás eredete)

máté 24:2 "nem marad itt kõ kövön, mely le nem romboltatik." (=kő kövön nem marad)

prédikátor 4:6 "jobb egy teljes marok nyugalommal, mint mind a két maroknak teljessége nagy munkával és lelki gyötrelemmel."

1200 oldalas kincsesbánya.

minden napra egy gyémánt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr47228924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása