myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.11.13. 10:49 sterretje

hullámvasút

rengeteg dolog történik velem. hullámvasúton érzem magam. egyszer fenn, egyszer lenn.

most a csövin ügyelek. telefonált egy lakó a főnökének: "én ott vártam, nem jött senki, hát visszajöttem. és már nem is megyek melózni, mert dél van. ma már nem megyek." ránéztem az órára: kilenc óra ötven volt. nem szeretem a szívemet ilyenkor. hogy elönti a düh, mint víz a titanicot. még tíz óra sincs, és ő már nem hajlandó dolgozni... egy életerős férfiember. eszembe jut isten szava: aki nem akar dolgozni, az ne is egyék. (igen, ez tévesen ment át a köztudatba: nem aki nem dolgozik, az ne is egyék, hanem aki nem akar dolgozni...). rengeteg ember tehet arról, ahol tart, ahogy él.

és sokan nem. itt van a szívem csücske, egyik önkéntesünk. már írtam róla. zacis volt. vagyis állami gondozott. tizenkét évesen megerőszakolta gondozója. teherbe is esett. aztán tizenhét évesen szült egy kislányt, majd három fiút, őket rögtön el is temette, aztán még egy kislányt: ő autista. volt már kukásember, élt vagonban is. jövő héten kiteszik az anyaotthonból. most próbálom bekönyörögni a gyülinkbe, hogy hadd legyen a gondnok, ingyen lakhatásért. csütörtökön döntenek a sorsáról.

mindezt egyetlen nap alatt kell megélnem. a mocskos nagy csalódottág és az egekbe repülés egyetlen nap alatt.

tegnap felpróbáltam két menyasszonyi ruhát. a tükör előtt állt az a lány. és én nem ismertem rá. pedig huszonhat éve látom, nap mint nap. de így, ilyen boldognak, ilyen földöntúli szépségűnek még sohasem láttam. testileg-lelkileg kell felkészülni a testileg-lelkileg kielégítő házasságra, mégis azt mondom: ha másért nem, azért érdemes "papírt szerezni" az összetartozásról, hogy egyszer királylánynak öltözhessen az ember...

aztán ma felhívott valaki. "olvasom a blogodat, és azt mondom: az embereknek kell a társ, ketten kell viselniük a terhet és csak párban jó örülni mindennek. imádkozz nekem társért." nem gondoltam volna egy éve (amikor még arra gondoltam, száradjon el minden férfi, én tuti egyedül maradok), hogy egyszer így könyöröghetek az élő istenhez:

"teremtő istenem, köszönöm, hogy magadhoz szerettél, hogy a szívemmel láthatok, és megismerhettelek, mint az élet igenlőjét, a kapcsolatok alkotóját és megtartóját. hálás vagyok a társamért, akit adtál, a hűségéért, a gondoskodásáért, azért, hogy vele együtt az életembe a remény is megérkezett a jóra, szeretetre, és a békés életre. engedd, hogy példák lehessünk szüleinknek, és az elkeseredett, magányos, csalódott fiataloknak. adj társat, hozzáillőt mindenkinek, áldd meg az életeket, és zúzd porrá a magányt, megcsalást, laza erkölcsöket, félinformációkat, tévtanokat, a szingliség dícséretét, a családellenes reklámokat, és adj új fényt a szavaknak: család, szerelem, és önzetlenség. azt mondtad, hogy ha valaki jézus nevében kér, kitartóan könyörög, annak megadod szíve kérését, hogy bolgogsága teljes legyen ezen a földön, úgyhogy én mindezeket jézus nevében kértem. ámen."

isteni hullámvasút. tévedés ne essék: nem mindig csak felfele megy.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr32227532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilelijah 2010.11.14. 00:29:17

"adj társat, hozzáillőt"
Furcsa ez a dolog. Én felemás igában élek, mert a házasságunk után tértem meg, és a férjem (egyelőre) nem mutat hajlandóságot a megtérésre. Bár hihetetlenül toleráns és megértő (vigyáz két gyerekre, amikor egyhetes keresztény konferenciára megyek például), mégis gyakran kiütközik a különbség, még ha apróságokban is. Nem rég eszembe jutott, hogy vajon tényleg őt szánta-e nekem az Úr társként... És rájöttem, hogy igen. Felszálltam egy zsúfolt buszra és egyetlen üres hely volt - mellette. Beleszerettem és elhagytam érte az előző barátom, akivel nem igazán volt kilátás normális életre. Vele lett diplomám, vele lett gyerekem (kettő is), és amikor az elsőt szültem, a sógorommal bejött meglátogatni az a keresztény lány, aki miatt megtértem. Hiszem, hogy Isten elért volna más úton is, de az, hogy neki ilyen szerepe volt benne, jelenthet valamit.

sterretje · www.gportal.hu/alekszatim 2010.11.14. 20:46:28

<3 <3 <3 ez nagyon szuper!!! most voltunk a szentföldön a szerelmemmel, és ott volt egy hölgy, aki 11 éve imázott a férjéért... és a férj ott, az üres sírnál megtért. azt kívánom, hogy te is tudd elvezetni a férjed az üres sír csodájához... (akár valóban a szentföldön...). köszi, hogy olvasol és a sok kommentet is. megtisztel.
süti beállítások módosítása