myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.09.25. 08:20 sterretje

i love god

drága vőlegényem sokszor meglep mély gondolataival, éleslátásával.
múltkor nagy hallgatás után ezzel állt elő:

"mióta szerelmes vagyok, másként olvasom még a bibliát is. például megértettem, miért evett ádám az almából. annyira szerelmes volt évába, hogy az könnyedén rá tudta venni még a bűnre is. kedvében akart járni, ez lebegett a szeme előtt. most, hogy szerelmes vagyok beléd, arra is rájöttem, hogy istenbe is szerelmesnek kell lennünk. amikor befejezem a melót, rögtön megyek fürdeni, öltözni, és rohanok be pestre. isten is arra vár, hogy ilyen szenvedélyesen szeressük, amikor csak tudunk, menjünk hozzá, akarjunk vele sok-sok időt tölteni, csak rá figyeljünk, és minden mást háttérbe szorítsunk miatta."
énekek éneke 8:6 "tégy engem mintegy pecsétet a te szívedre, mintegy pecsétet a te karodra; mert erős a szeretet, mint a halál, kemény, mint a sír a buzgó szerelem; lángjai tűznek lángjai, az úrnak lángjai."
i love god.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr60176240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2009.12.25. 16:05:52

Lehet, hogy tévedek, de szerintem Ádám azért hallgatott a feleségére és evett a gyümölcsből mert mulya volt. :)

lilelijah 2010.11.13. 22:56:15

Egyszer leírhatnád, hogy ismerkedtetek/jöttetek össze... :)
süti beállítások módosítása