myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.09.22. 22:42 sterretje

hát, ez isteni!

meggyógyultam. jó mi? engem is meglepett.
 
tegnapelőtt este édes drágám elvitt orvoshoz, aki azt mondta: tüdőgyulladás. az orvos után hazamentünk, elkezdtek imádkozni értem páran a gyülekezetből, a vak barátném komlón, meg édes drágám is. dániel édesapja ezt kérdezte: hiszed-e, hogy isten meggyógyított, hogy egészségesen akar látni, és azt akarja, hogy ép testben dicsőítsd őt? csak annyit mondtam: hát persze, egészséges vagyok. életemben először hittel mondtam el ezt a mondatot. elhittem, hogy isten egy utolsó tüdőgyulladást is meg tud gyógyítani, és foglakozik vele, ha arra kérem. kértem.
egy órán belül lement a lázam, elmúlt a köhögésem miatti hátfájás, az orromon is kaptam levegőt, megszűnt a levertség, és visszajött az étvágyam. akkor vettem be a gyógyszereket, tehát azoknak nem lehet betudni ezt a javulást. ha nem én élem át ezt, talán el sem hiszem.
másnap, pénteken reggel vidáman keltem fel. elmentem a megbeszélt helyre munka ügyben (majd elmesélem ezt is), ahol barátném csodálkozva nézett: úgy hallottam, tüdőgyulladásod van… mondom igen, tegnap még az volt... azóta eltelt a szombat is, és semmi... semmi bajom. 
jakab 5:15 „a hitből való imádság megtartja a beteget, és az úr felsegíti őt.”
isteni gyógyulás. teszteltem: működik, mint a duracell nyuszi.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr68173455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása