myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.09.06. 09:40 sterretje

álarcaink

ez egy iwiw-es körlevél. de azért jó. mert ilyenek vagyunk. még arra sem vagyunk méltók, hogy jézus árnyékai legyünk, nem hogy a követői.

egy hideg vasárnap történt. a templom parkolója hamar megtelt. ahogy kiszálltam a kocsimból, arra lettem figyelmes, hogy a testvérek valamit sugdolóznak, miközben bemennek a gyülekezetbe. ahogy közelebb értem, észrevettem egy embert, amint támaszkodik a templom falának. egy hosszú, rongyos viharkabát volt rajta és egy kalap a fejére húzva. gondoltam, hogy hajléktalan és hogy alszik, ezért nem foglalkoztam vele. bent elkezdtünk beszélgetni, és szóba került a kint fekvő hajléktalan is. senki sem volt hajlandó behívni..én sem.
rövidesen már mindenki a prédikátort várta, hogy foglalja el a helyet, és szóljon az igéből, amikor kinyílt az ajtó. bejött a hajléktalan, fejét lehajtva végigsétált a padok között. a férfi végigment a szószékig, ahol aztán levette a kalapját és a kabátját. ott állt a prédikátorunk. ő volt a hajléktalan.

a prédikátor elővette a bibliáját és így szólt: „testvéreim, azt hiszem, nem kell mondanom, miről fogok ma prédikálni.”

jakab 4:17 "aki tudna jót cselekedni, és nem cselekszik, bűne az annak."

aztán elkezdett énekelni egy éneket: ha tudok segíteni valakin, amint elmegyek mellette, ha tudok egy bátorító szót, ami bizakodóvá tette, ha meg tudom mutatni, hogy az ő útja helytelen, akkor már

nem hiábavaló az életem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr59158613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása