myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.08.17. 22:39 sterretje

követési távolság

megnéztük az "evan, a mindenható" című filmet. egy modern-kori noét játszik ez a magabiztos politikus, akit egy napon megszólít isten, és arra kér, építsen bárkát, mert özönvíz lesz. a férfi először küzd, ellenkezik, de isten minden nap megjelenik neki, és építésre ösztönzi. a poént nem lövöm le, a filmet látni kell, mert aranyos és poénos, de azt leírom, bennem milyen gondolatokat ébresztett.

isten el akar érni. vágyva vágyik a figyelmedre. sok tiszta és egyértelmű jelet ad, ha figyelsz rá. a filmben evan próbálta kikerülni istent. aki nap mint nap mégis üzent neki. egy rendszámon keresztül, a tévén át, a titkárnőn keresztül. rendületlenül. végül elérte evan-t. mert számára nincs reménytelen eset, nincs lehetetlen.

aki diszkózni szeret, azt ott éri el, aki cirkuszba jár, annak ott üzen, aki világjáró, azt pedig külföldön szólítja meg. így jártam én is. a szegedi diplomám megszerzése után nyakamba vettem a világot. szombaton diplomaosztó, hétfőn már az itáliai udine várt, egy ösztöndíjas konferencia. onnan irány hollandia, háromhetes nyári egyetem, ezt követte két hét babysitterség. ez finoman fogalmazva is katasztrofálisra sikeredett, szöknöm kellett (a nyanya kicsit beteg volt, de hagyjuk). itthon nem sokáig tétováztam: pestre jöttem angol felsőfokúzni, közben a magyar televízióban gyakornok lettem. éppen forgattunk, mikor megláttam egy plakátot. egy brit egyetemre hirdettek felvételit pesti helyszínnel, és aznap volt a határidő. elrohantam, jelentkeztem. felvettek. elmentem angliába, meghívott egy lány egy gyülekezetbe, és megtértem. magyarán azért nem jött össze a holland meló, és azért kellett ingyen dolgoznom a magyar televíziónak, hogy eljussak angliába, ahol isten végre annyira nagy karlendítésekkel kalimpált, hogy észre is vettem.

isten mindenhova követ téged. fordulj meg!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr74142755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Évi 2007.08.22. 21:58:15

Szia Timi!
Annyit szerettem volna írni Neked, hogy bár én nem vagyok babtista de tetszik amiket írsz és olyan értékrendet képvisel, ami mindenképpen oltalmazó, magyarul jól járok ha betartom. Sokra vitted gratulálok.Élvezetes olvasni a sok sok tapasztalatot fiatal korod ellenére. Kicsit írigyellek is amiért ilyen jól beszéled az idegen nyelveket is. Én még keresem az életem feladatát..
Üdvözlettel: volt osztálytársad :Évi

lilelijah 2010.11.13. 21:42:11

Szia!

Nem rég találtam rá a blogra, úgyhogy megkésve bár, de néha belevakkantok, ha nem bánod.
Ez az Evanos jópofa film volt, bár nekem az első jobban tetszett. Ebben a részben az tetszett, mikor a felesége "el volt veszve" és kérdezte a "csapost", hogy mit csináljon. És akkor mondott neki valami olyasmit Isten, hogy Ő néha nem megoldja a problémát, hanem lehetőséget ad, hogy magad megoldd. Nem emlékszem pontosan, de a gondolat máig a fejemben van.
süti beállítások módosítása