myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.12.14. 20:36 sterretje

"uram, adj egy szemüveget!"

mostanában „kicsit” feltorlódott a munka. nehéz minden nap találni valami kis örömszilánkot, amely a szeretetlenség és fásultság sarában megcsillan. ha mégis találok egy ilyet, egy kiemelt helyre teszem azt a szívemben. ilyen kis szilánk volt most egy találkozó. a hölgy, akivel szolgálatom kapcsán összefutottam, örömmel újságolta, hogy hamarosan új szemüvege lesz. egy nagy szemüvegcég ugyanis ezer bónt ajánlott fel az alapítványnak, ahol dolgozom, hogy ossza ki rászoruló emberek között, hogy hadd legyen nekik is szemüvegük. így kapott ő is egyet.

 

„kicsit azért meglepődtem, hiszen októberben kezdtem el imádkozni egy új szemüvegért. az állásinterjúra már nem ebben a több éves esztéká keretben szeretnék menni. aztán egy hete szóltak, hogy kapok egy ingyen szemüveget. nagyon örülök neki!” - mesélte mosolyogva.

 

sosem gondoltam volna, hogy ennyire ledöbbenek majd egy ilyen furcsa imakérésen és –meghallgatáson, és, hogy ennyire örvendezni fogok egy felebarátom új szemüvegének. úgy érzem, még komolyabban kell imádkoznom szentföldi utunkért. :)

 

jános 16:24 „mostanáig semmit sem kértetek az atyától az én nevemben: kérjetek és megkapjátok, hogy a ti örömetek teljes legyen.”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr331598264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása