myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.07.23. 12:49 sterretje

szent éhezés, akarlak!

édes drágám névnapjára egy nagyon érdekes könyvet kapott a szüleitől: jentezen franklin írta a böjtről. reggel a buszon bele is temetkeztem. a bookline így ajánlja a művet: „a böjttel ma is, mint ahogy a történelem során mindig, szellemi, lelki és fizikai okok miatt is próbálkoznak az emberek. függetlenül attól, hogy a föld mely részén élnek, vagy épp milyen vallási, kulturális háttérből származnak. franklin jentezen alapos és izgalmas könyve (nem mellesleg new york times bestseller) elméleti és gyakorlati példák, útmutatások, és persze személyes tapasztalatok alapján a böjt egészen új, és hiteles dimenzióit tárja fel, nem felejtkezve el a veszélyek bemutatásáról sem. ám a lehetőségek, amik feltárulnak az olvasó előtt, kihagyhatatlanná teszik ezt a magyar nyelven először megjelenő, erőteljes inspirációt sugárzó könyvet.”

 

a books.hu pedig így ír róla: „amikor böjtölsz, a szellemed megtisztul e világ dolgaitól és ezzel együtt bámulatosan fogékony lesz isten dolgai iránt. ha csak egy pillanatra is megtapasztalod ezt, valamint azt a számtalan áldást és jutalmat, amit ez magával hoz, akkor az egész hozzáállásod meg fog változni. jentezen franklin: a böjt című könyvében - mely egyike a témáról szóló legjobb és legátfogóbb írásoknak - a kezedbe adja azokat a kulcsokat, melyek segítségével te magad is megtapasztalhatod ezt a fajta átalakulást. fedezz fel mindent, amit tudnod kell ahhoz, hogy feltáruljon előtted a bibliai böjt ereje.”

 

jób 23:11-12 „az ő ajakinak parancsolatától sem tértem el; szájának beszédeit többre becsültem, mint életem táplálékát.”

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr911262778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e-lisa 2009.09.02. 13:50:06

egyik prédikátorunk meglátása szerint: a böjt akkor jó, ha csak az Úr és én tudunk róla. ha mások látják, hogy ideges, feszült vagyok, akkor az nem jó. ez egy bensőséges, sok imával - térden - töltött idővel ékesített tevékenység.

elmondom tapasztalatomat. egy ismerősnek régóta nem volt munkája. szombaton böjtöltem, sokat imádkoztam. szerdán elment egy állásinterjúra, már másnap volt munkája. Hála a Jó Istennek, és Megváltó Krisztusunknak.
süti beállítások módosítása