myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.03.09. 09:18 sterretje

tizenegy hónap

húsvétkor leszünk egyéves házasok. az elmúlt tizenegy hónap csodásan telt, annak ellenére, hogy egyik legfontosabb fogadalmamat (mely szerint mindig összeszedett, ápolt, csini, kedves és rugalmas feleség leszek) nem tudtam betartani. édes drágám ez idő alatt ugyanis tanúja lehetett néhány gyengeségemnek: egy gyógyszerallergiának, két negyvenfokos láznak (egyik a nászutunkon), egy tüdőgyulladásnak, egy ételmérgezésnek, három véresen komoly felfázásnak, több herpesznek, egy utcán produkált rosszullétnek, és az elmúlt napokban egy influenzának.

 

az elején még bocsánatot kértem tőle (de komolyan), hogy nem vagyok a helyzet magaslatán, mostanság pedig már megpróbálom talpon, magamat és a lakást is karban tartva kihordani kórságaimat. és persze kérdezni, kérdezni, kérdezni istentől, hogy vajon miért…? megtanultam, hogy istennél nincs „csak úgy”, nincsenek véletlenek… minden betegség kapcsán mást tanultam meg, más volt a gyógyulás útja, de azért nem értem, egy év alatt miért kellett ennyi betegséget összeszednem. az influenza totál padlóra küldött, még iskolába sem tudtam menni, úgyhogy charles capps: a teremtő ereje meggyógyít című füzetecskéjével vígasztaltam magam:

 

isten gyógyszere

 

naponta háromszor valljuk meg az alábbi igazságokat, míg hit nem keletkezik a szívben, utána naponta egyszer a hit fenntartásához. ha a rülmények rosszabbodnak, emeljük a dózist kétszeresére. nincsenek káros mellékhatások!

 

„jézus a testében hordozta el a bűneimet, ezért meghaltam a bűnnek, és istennek élek. az ő sebeiben meggyógyultam, és egészséges vagyok.” (1 péter 2:24, róma 6:11, 2 korinthus 5:21)

 

„te bővölködő életet adtál nekem. igéden keresztül elfogadom ezt az életet, és az szétárad minden szervemben, gyógyulást és egészséget hozva.” (jános 10:10)

 

„jézus magára vette az erőtlenségemet, és hordozta a betegségemet. ezért nem vagyok hajlandó behódolni a betegségnek, nem uralkodhat a testemben. isten élete szétárad bennem, és minden porcikámnak gyógyulást hoz.” (máté 8:17, jános 6:63)

 

„mennyei atyám, te a szavad által életet osztottál meg velem. ez az élet minden egyes lélegzetemmel és minden kimondott szavammal egyre inkább helyreállítja az egészségemet.” (márk 11:23)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr72990746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelsey 2009.03.09. 10:08:54

hm-hm.

ez a megvallás téma nekem mindig necces volt, én félek, hogy...

az a baj, hogy anno foglalkoztam ilyen okkult izékkel, és ott volt ennek helye. az egyházi hagyományban nem látok ilyet, az utóbbi X évben lett, meg van, de nekem ez mindig nagyon rossz szájízű téma.

és az Úr a gyógyító!!
de a "háromszor mormold el ezt a mondatot naponta" az... wááááááá
süti beállítások módosítása