myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.01.23. 09:22 sterretje

az angyalok busszal járnak

találgathatnék, hogy mi okozta rosszullétemet. a „szokásos” hasfájásom, a felfázás ellen bevett kétféle gyógynövényes gyógyszer, a kínai kaja, a terjengő vírus… vagy valami más. vagy ezek mind. nemtom. de tény, hogy a munkahelyemen olyan rosszul lettem, hogy el kellett indulnom hazafelé. előtte elolvastam szilvi levelét, melyben kér, hogy imádkozzam velük egy lelkileg terhelt leányért, akiért többen imádkoznak szabadulásért, gyógyulásért. noha elég rosszul voltam, magamban elkezdtem fohászkodni ezért az ismeretlen leányért. a villamos ekkor, a margit híd közepén megállt. „áramszünet miatt nem tudunk tovább közlekedni”- közölte a villamosvezető, én pedig kezdtem elveszteni a reményt, és émelyegni. két perc ima és könyörgés után (immáron a továbbhaladásért) hiretelen elindult a jármű. az oktogonnál elkezdett kiverni a hideg veríték, zsibbadni a karom és a lábam. a kis földalattin majdnem elhánytam magam, de még bírtam. a hősök terénél lévő buszmegállóban végképp rosszul lettem. édes drágám éppen hívott, de a nyüszítésen és síráson kívül nem tudtam mást produkálni. mondta, várjam meg, elindul értem. az eső esett, a buszmegálló tele volt, a karom és a lábam zsibbadt, a gyomrom felfordult. „nem akarsz leülni?” – kérdezte egy hang. odamentem a padhoz, és abban a pillanatban elhánytam magam (vizuálisan megvan? akkor jó...). remegtem, zsibbadtam és zokogtam. egy kéz jelent meg előttem, tele zsebkendővel. megsimította a hátam. „nyugodj meg, az orrodon vegyél levegőt, az segít. hívjak orvost? ne aggódj, mindjárt jobb lesz.” egy lány volt. nem ment el a busszal, de még az azt követő hárommal sem. aztán elbúcsúzott. akkor néztem rá. szőke volt (éljenek a sztereotípiák.. vagy ne…). most lehet azt mondani, hogy flúgos vagyok, de én úgy hiszem, isten itt a földön is „működtet” angyalokat. busszal járó, simogató kezű, bankban, postán, akárhol dolgozó férfiakat és nőket. nem tudom, ki volt. ő sem, hogy én ki vagyok. mégis segített. csak ő az egész buszmegállónyi ember közül. és mivel nem tudtam megköszönni neki, hiszem, hogy nagyon nagy jutalmat kap majd „valakitől”.

 

lukács 6:33 „és ha csak azokkal tesztek jól, a kik veletek jól tesznek, mi jutalmatok van? hiszen a bűnösök is ugyanazt cselekszik.”

 

jelenések 22:12 „és ímé hamar eljövök; és az én jutalmam velem van, hogy megfizessek mindenkinek, amint az ő cselekedete lesz.”

 

2 krónikák 15:7 „kezeiteket le ne ereszszétek, mert a ti munkátoknak jutalma van.”

 

máté 7:12 „amit akartok azért, hogy az emberek ti veletek cselekedjenek, mindazt ti is úgy cselekedjétek azokkal”

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr46897131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása