myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.07.30. 09:03 sterretje

limonádét a sátánnak!

ha az élet citromot nyújt neked, csinálj belőle limonádét. tetszik ez a mondás, úgyhogy tegnap kifacsartam (nem a citromot, hanem a szavakat).

"ha a sátán citromot nyújt neked, csinálj belőle limonádét, és nyújtsd át neki, hadd oltsa szomját."

a biblia ugyanis azt mondja, a rosszat jóval lehet legyőzni. ez a gondolat most azért foglalkoztat, mert találkoztam egy nagyon érdekes emberrel. mondanám, hogy jókat vitázunk, de inkább elbeszélünk egymás mellett. szerinte nem volt holokauszt, és a zsidók ellenségek. én azt olvastam a bibliában, hogy (akármilyen emberek a zsidók, nekem azzal nem kell foglalkoznom, hanem csak azzal, hogy isten azt mondja, hogy) aki a népemet áldja, áldott az, és aki átkozza, immáron engem átkoz. 

szerinte a magyarság érzését szobrokkal meg jelképekkel lehet felébreszteni az emberekben, én pedig azt olvastam, hogy a bálványimádás nem kedves istennek, és szerintem amúgy is az iskolai nevelés és a példamutatás a megoldás ebben a kérdésben.

szerinte az ellenérzéseinket, elégedetlenségünket ki kell fejezni különféle fórumokon, például egy melegfelvonuláson. én meg azt tanultam istentől, hogy nem enyém, hanem övé a bosszúállás, nekem nincs jogom ítélkezni, büntetni másokat. no és a szálka-gerenda kérdés is le van írva a bibliában...

én azt mondom, könnyebb a lázadók táborában, könnyebb egy kormányt/népet/vezetőt szidni, mint a változtatók táborában küzdeni. pedig ez utóbbi a kifizetődő. nyilván egyszerűbb kivonulni egy tüntetésre, mint örökbe fogadni egy vak kislányt, és világhírű zenészt faragni belőle, "nesze neked, világ" mottóval. egyszerűbb kiáltozni, dobálózni, mint végiggürizni egy életet ápolónőként. de melyik kedves istennek, melyik igenli az életet, melyik a maradandóbb, az értékes?

isten azt mondja, a rosszat jóval győzd le. a kiabálást ne ütéssel, hanem öleléssel. a feljelentést ne anyázással, hanem ajándékkal. a gyilkolást megbocsátó szavakkal. láttam már ilyet. a "rossz" fog megdöbbenni és megszégyenülni.

szerintem, ha a bibliába beleírta ezt, akkor isten kinézte belőlünk, hogy ezt meg tudjuk tenni.

római levél 12:21 "ne győzettessél meg a gonosztól, hanem

a gonoszt jóval győzd meg."

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr70592232

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.07.30. 15:55:32

myjesus - limonádét a sátánnak!hogyan győzzük le a rosszat? jóval...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása