myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.01.18. 12:41 sterretje

„…ségura…”

tegnap bekapcsoltam a tévét. nem sűrűn fordult elő ez, mióta megtértem, főleg virágtartóként funkcionál a tévé. egy celebekről szóló kis színvonalas műsorkát szúrtam ki.
arról volt szó, hogy a roma hírességek beszélik-e a nyelvet, és, hogy akarják-e, hogy gyerekük romával házasodjon össze.
rontó kitty-t is megkérdezték, akiről tudjuk, hogy keresztény. dicsőség az úrnak. na, ennek az apja nem egy szívbajos ember. aszongya a kamerába: „a lányunknak isten fogja megmutatni, ki az igazi társa, és mi azt tudni fogjuk, a hitünkből kifolyólag…” (na, esse semmi, gondoltam, és nagy magányomban dobtam egy tapsvihart a szobában: vissza, vissza, vissza...)
aztán mutatták kitty-t, ahogy énekel. sikerült „jól” megvágni a próbát, éppen azt énekelte ugyanis, hogy „dicsőség ura”, no de ezt csak sejtem, mert csak ez hallatszott: „…ség ura!” hehe, hát ilyet se hall minden nap a kereskedelmi tévében az ember!
 
éljen a „ségura”!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr76302053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása