myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2013.07.15. 12:13 sterretje

kire hallgassak?

„álmomban láttam jézust! csak azt nem értem, hogy miért mosolygott?” – kérdezte hunyorogva marika. a középkorú, roma, értelmi fogyatékos, aliglátó nő mindig kihívások elé állít. beszélni kezdtünk arról, isten hogyan üzen, bátorít álmainkon keresztül. meséltem neki, hogy én például többször álmodtam a gyermekünkről, aki még nincs. „nincs? akkor majd lesz. egy aranyos kislány.” – jelentette ki marika, olyan nyugodtan és bátran, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb és legbiztosabb dolga.

másnap hajnalban a meddőségin ülve erre a jelenetre gondoltam, amikor a recepciós hölgy „törzsvásárlói kártyát” ajánlott. „erre gyűjtheti a pontokat minden egyes alkalommal, amikor hozzánk jön. a pontokat pedig ingyen kivizsgálásra válthatja be!”

kire hallgassak? a mások által lenézettre, aki felemel; vagy a mindentudóra, aki eltapossa mustármagnyi hitem?

zsoltárok 119:28-31 „sír a lelkem a keserűség miatt, vigasztalj és erősíts meg szavaddal! (…) erősíts meg tanításoddal! eldöntöttem, hogy hűséges maradok hozzád, uram! (…) ragaszkodom bizonyítékaidhoz, örökkévaló!”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr905405445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása