myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2012.01.15. 18:32 sterretje

megerősítés

a mai istentiszteleten, az úrvacsora előtt felhívták a figyelmünket, hogy a múlt heti alkalomhoz hasonlóan most is bárki vehet egy előre elkészített igekártyát. én a kutyával maradtam az oldalsó teremben, így édes drágám ment ki az úrvacsoráért és a kártyáért. mosolyogva ült vissza mellém. "mi az?" - kérdeztem. "olvasd el, milyen igét vettem ki találomra a kosárból. kezdem azt hinni, hogy mindegyik ugyanazzal a témával kapcsolatos!" - nézett a szemembe jelentőségteljesen. (utána valaki felolvasta a saját igekártyáját, és nem, nem mindegyik ugyanarról a témáról szól... de minket újra felbátorított isten, hogy higgyünk "kétfős családunk" megáldatásában, gyarapodásában...)

az ige, amelyet ezen a vasárnapon húztunk, a következőképpen szól:

ézsaiás 29:23 "(így szól az úr): látni fogják a gyermekeik kezeim munkáját közöttük, és megszentelik nevemet."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr573549587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása