myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.06.02. 07:38 sterretje

esős vasárnap

régen nem áztam-fáztam már annyit, mint ezen a hétvégén a westend tetején. soul & gospel fesztiválon voltunk, és gyakorlatilag mindkét nap szakadt az eső. a tetőkert még így is megtelt, rengetegen voltunk, és, hála a szervezők előrelátásának, (és a kétszázötven forintért árult esőkabátjuknak) nem áztunk el teljesen, és nem kellett idejekorán hazafelé venni az irányt.

nálam a tuti befutó a bpa gospel team volt, de pintér béla is odatette magát, főleg, mikor megénekeltette a közönséget, majd egyszerűen lesétált a színpadról. a dalt a közönség fejezte be, az üres színpad előtt. a csönd egy másodpercre kézzel tapintható volt. ezt a két gyöngyszemet hoztam el a koncertről:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr381158203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása