myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.05.06. 07:22 sterretje

légy szíves

megdöbbentően jó reklámmal találkoztam. egy margarint nyomattak benne, amely vigyáz a szívedre, nem emeli a koleszterinszintet, meg miegymás. a narrátor a szívről beszél, hogy (itt van egy csomó gondolat, ami most nem jut eszembe) tartsd közel szeretteidhez, és még, ha kőből van is, vigyázz rá, mert minden, ami te vagy: az a szíved. (www.szeresdaszived.hu)

annyira megható, hogy majdnem megkönnyeztem. mert amit mondott, igaz. sőt, ez a margarinreklám még a bibliában is benne van :)

példabeszédek 4:23 "minden féltett dolognál jobban őrizd meg szívedet, mert abból indul ki minden élet."

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr531105514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.u.r.o.r.a 2009.05.06. 17:20:32

Ki nem állhatom a reklámokat,de ezt az egyet mindig végighallgatom,ha épp elcsípem. Az én kedvencem belőle: bárki is próbálta összetörni, sose féltsd kitárni...Nagyon kíváncsi lennék a készítőjére,az ötletgazdára :)
süti beállítások módosítása