myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2009.04.01. 09:24 sterretje

szmájli a bibliában

reggelente használhatatlan vagyok. se-lát-se-hall dömötörként fura dolgok történtek már meg velem. egyszer például kaptam egy esemest, hogy szia, megyek hollandiába, átadjam üdvözletedet a hollandoknak? visszaírtam, hogy igen, és jó utat. majd pár hét múlva megkérdeztem szabi haveromat, hogy na, milyen volt hollandia, ő meg azt sem tudta, hogy miről beszélek. én végig azt hittem, hogy azt a reggeli sms-t vele „ütöttem”, pedig nem. azóta sem tudom, ki volt a tényleges írója.

 

a fenti történet kábé megmagyarázza tegnap reggeli viselkedésemet. a férjem nagy örömmel jön be reggel a szobába ébreszteni: „te! a bibliába tettek egy szmájlit! nézd, itt van, egy mosolyós fej!” erre én: „micsooooddaa??? hoool?” majd csukott szemmel próbáltam megnézni, vajon miről beszél, de semmi. „nem lááátooom” szögeztem le, majd befordultam, és a szokásos „még öt percet” próbáltam meg „lealudni”. aztán csak felkeltem, és amit láttam, az hihetetlen vicces volt, együtt hahotáztunk rajta édes drágámmal. isten egy mosolygós fejet rajzolt a bibliába:

 

jános 3:31 aki a mennyből jön (az felette van mindenkinek:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr231039232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonya 2009.04.07. 21:19:05

jaj, ez nagyon jó :) egy ismerősöm mesélt nekem hasonlót... egy barátnőjével álltak a lágymányosi hídon, az eső szakadt, ő pedig sírt valamiért... a barátnője megölelte, és amikor ő eközben felnézett az égre, állítása szerint megjelent egy szmájli az égen :) asszem, a madarak formázták. elég érdekes lehetett, én bőszen várok ilyen élményre azóta is. :)
süti beállítások módosítása