myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.07.31. 14:05 sterretje

búvárkodás jézussal

édes drágám pár éve horvátországban járt búvárkodni. azt mondta, a lenti egy teljesen más dimenzió. „csoda vár rád, ott, ahol a halrajok a közvetlen közeledben úsznak el, és a színek sosem látott árnyalatai tárulnak eléd. fizikálisan is másként érzed magad…" szóval, a búvárkodást szerinte egyszerűen ki kell próbálni, nem lehet megfelelően leírni, elmesélni az élményt.

 

kettőezeröt végén jézust választottam búvároktatómul. nem tudok úszni, így mondtam neki, hogy a szellemi tengerben tett utam során teljesen rá fogok hagyatkozni, kértem, hogy mutasson meg mindent, vezessen azokhoz a dolgokhoz, amelyeket érdemes látni, tapintani, érezni, átélni. elindultunk. kicsit féltem. a felszíni világot már ismertem, tudtam, milyen a világosság, és, hogy alkonyatkor fel kell kapcsolni a lámpát ahhoz, hogy lássak. ismertem a szavak jelentését, tudtam, hogy egekig emelhetnek, vagy örökre megsebezhetnek embereket.

 

akkor még azt hittem, nyilvánvaló, hogy vannak szüleim, és, hogy jó a kapcsolatunk. azt gondoltam, hogy majd lesz egy férfi az életemben, akitől el kell viselnem egy-két megcsalatást, megaláztatást. azt hittem, a világ annyi, amennyi abból látszik. azt hittem, a kapcsolatok felületesek, nem fájt különösebben egy-egy búcsúzás, távozás. hittem, hogy a világ nem sok ismeretlent tartogat számomra.

 

aztán találkoztam jézussal, és lemerültem vele a mélybe. a szavak, a tettek, a csodák mélységébe. megmutatta, milyen mély is ez az egyszavas mondat: „szeretlek”, sőt egy társat is adott, akivel megtapasztalhatom, milyen is ez a szó annak a szájából, aki tényleg és őszintén… segítségével ismerhettem meg a szerelmeskedés mélyebb értelmét, amikor már nem csak a két test, hanem a lelkek is…

 

jézus elmagyarázta, küldetéssel teremtett, megismételhetetlen alkotás vagyok. jézussal megismertem a kapcsolatok komolyságát, egy barát elvesztésének a fájdalmát, az ima értelmét, mely, mivel számtalanszor meghallgattatott, így számomra több lett, mint üres szavak. jézus megmutatta nekem a körülöttünk rajokban úszó csodákat, a feltétlen bizalomban való lebegést, segített magamba szívni szellemi oxigénként működő hű és kitartó, érdekek nélküli szeretetét.

 

sajnos el-elbukom, kijövök a felszínre, időnként elvesztem a hitem vagy a bizalmam oktatómban. de ennek ellenére, mára már a felszín is megváltozott, már azt sem tudom olyan szemmel nézni, mint a búvárkodásom előtt. valami végérvényesen megváltozott bennem, és mindig visszavágyom a "tengerhez".

 

ahogy az idős katolikus nénikék éneklik:

 

„elmerülni benne, csendes, tiszta tó…”

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr72594329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dei 2008.08.01. 10:16:41

Hmm.. Ez érdekes... anno én ezt pont fordítva éltem meg! Amkor Jézussal találkoztam, akkor megváltozott a világ! úgy éreztem addig csak egy sötét tenger mélyén bolyongtam, sötét árnyak és sejtelmes fények között. Folyamatos oxigénhiánnyal küszködtem... aztán egyszer csak Jézus felhozott a felszínre! átéltem milyen az, amikor végre egy jó mélyet szippanthatok a friss levegőből, és rácsodálkozhattam, hogy a felszínen egy sokkal szebb és csodálatosabb világ vár, ahol süt a nap és fény tölti be a szívedet!

De persze értem én amit írsz, csak ugyanazt többféle képpen is megélhetjük. Amúgy, bár nagy búvárkodásokba nem volt alkalmam belemenni, de amikor először merültem alá az Adriában, én se nagyon akartam kijönni, jódarabig a víz alól...:-))

lilelijah 2010.11.16. 11:12:53

Bár én még sosem búvárkodtam, de tapasztaltam, hogy mennyire MÁS Istennel MINDEN. Egy dal, ami nem róla szól, lehet nagyon klassz, értékes és megszólíthat, de ami róla szól, az gombócot rak a torkomba. Egy házasság lehet boldog és egészséges, de Istennel teljesen más. Egy terhesség lehet áldott állapot, de Istennel... Pf...
Összehasonlíthatatlan és elmondhatatlan. Ezt csak az tudja, aki érti.
süti beállítások módosítása