myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.06.16. 09:12 sterretje

no smoking. helikon. ;)

leküzdhetetlen hátránnyal indulok azokkal szemben, akiknek már a szüleik, nagyszüleik is keresztények voltak. tudom, isten nem az alapján fog dönteni, ki mikor tért meg, hanem, hogy elfogadta-e jézust, avagy sem. mégis, én mindig valahogy kevesebb, kisebb, szánalmasabb leszek azokhoz képest, akiknek már a felmenőik is az úrhoz tartoztak. hiszen az ő családjukban nagy valószínűség szerint nem fordult elő öngyilkosság, gyilkosság, válás, abortusz, családon belüli erőszak, elhagyatás, megcsalás, okkultizmus, vég nélküli trágárkodás… míg én mindezekre élénken vissza tudok emlékezni, pontosabban: a génjeim mindent tároltak, minden ilyenre érzékenyen reagálok, számomra ez a valóság...

vasárnap, az istentisztelet után odajött beszélgetni hozzánk győző bácsi (vagy ahogy édes drágám nevezi, noé bácsi, hiszen, ha a gyülekezetet bárkának hívják, a lelkészét hogy ne hívnák noénak? hehe). elkezdte mesélni, hogy ő már a férjem dédapját is ismerte, és emlékszik, hogy milyen magas volt, és, hogy hogy fújta a helikont.
„na, mondom, akkor nem volt olyan nagy hívő…”
a lelkész és a férjem értetlenül pillantott rám. „nagyon szépen játszott rajta.”- folytatta győző bácsi. akkor esett le, hogy nem a cigiről beszélnek, hanem a hangszerről. :)

ez a nevetséges-szánalmas szitu döbbentett rá, hogy az én újjászületett életem még mindig a régiből táplálkozik. a helikon nekem még cigi, és nem hangszer. ezek szerint új életet kaptam istentől, de új géneket nem? nem fog már kilúgozódni a szívemből a régi, az ó? sosem fog ez megváltozni? de. talán a gyerekeimben. 

pedig ezt olvasom:

2 korinthus 5:17 „azért ha valaki krisztusban van, új teremtés az; a régiek  elmúltak, íme,

újjá lett minden.”

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr93522447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonya 2008.06.18. 13:57:32

ó, ezen ne keseredj el :) első olvasásra nekem is a cigi jutott eszembe, ilyen hangszerről meg még az életben nem hallottam :) az mondjuk biztos, hogy nagyobb előnnyel indulnak a hívő családból származóak... rám az apai nagynéném a szellemlátói meg bioenergetizáló (khm) képességeivel egy egész okkult ,,kincstárat" ragasztott rám, azért nem tudtam rendesen megtérni O_O

szonya 2008.06.21. 12:10:31

Ja, meg tegnapelőtt jutott eszembe, ahogy egy igehirdetést kezdtem el olvasni Keresztelő János születéséről... Kis hittanosként a tiszi bá nagyban magyarázta, hogy Keresztelő János ,,az Úr Jézus útkészítője lesz" - nekem meg megjelenik a képzeletemben a teveszőr ruhás János, aki vödörrel a kezében, egy úthenger társaságában megy Jézus előtt, és rakja az utat XD ÚGyhogy erről ennyit :)
süti beállítások módosítása