myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.06.13. 10:23 sterretje

felhők dícsérete

a látszat ellenére nyár van, június. találtam is egy (mosanában elég) jellemző képet: egy felhőről. valszeg eredeti. :) no és néhány igehelyet a felhőkről. ezek is eredetiek. ;)

zsoltárok 36:5 „uram, az égig ér a te kegyelmességed; a te hűséged a felhőkig!

zsoltárok 68:34 „tegyetek tisztességet istennek, a kinek dicsősége az izráelen és az ő hatalma a felhőkben van.”

zsoltárok 78:23 „és ráparancsolt a felhőkre ott fenn, és az egek ajtait megnyitotta.” (szív alakúra, hehe)

zsoltárok 104:3 „aki vizeken építi fel az õ palotáját, a felhőket rendeli az szekerévé, jár a szeleknek szárnyain…”

zsoltárok 147:7-8 „énekeljetek az úrnak hálaadással, pengessetek hárfát a mi istenünknek! aki beborítja az eget felhővel, esőt készít a föld számára, és füvet sarjaszt a hegyeken”

jób 26:9 „ő rejti el királyi székének színét, felhőjét fölibe terítvén.”

3 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr63517883

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sárosi Judit 2008.06.14. 22:25:25

A szövetség fontosságáról beszélt a múltkor Győző Bácsi...
1Móz 9:13-17 Az én ívemet helyeztetem a felhőkbe, s ez lesz jele a szövetségnek közöttem és a föld között. És lészen, hogy mikor felhővel borítom be a földet, meglátszik az ív a felhőben. És megemlékezem az én szövetségemről, mely van én közöttem és ti közöttetek, és minden testből való élő állat között; és nem lesz többé a víz özönné minden testnek elvesztésére. Azért legyen tehát az ív a felhőben, hogy lássam azt és megemlékezzem az örökkévaló szövetségről Isten között és minden testből való élő állat között, mely a földön van. És monda Isten Noénak: Ez ama szövetségnek jele, melyet szerzettem én közöttem és minden test között, mely a földön van.

Lonni 2008.06.28. 23:01:44

Jé, ez egy "szívlyuk", itt lehet eblépni a mennybe? Nekem van egy gyönyörő szív alakú akvicsom. Volenszky Magdi nénitől kaptam.

szivárványos 2008.07.10. 09:02:27

irtó drága a blogod!:) meg ez a kép is nagyon tecc:)
nekem szív alakú tócsám van. meg szív alakú leveleim. a szívem meg jézus alakú:D
süti beállítások módosítása