myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.03.03. 12:55 sterretje

ötven könyv

iskolában voltam. ilyenkor mindig elmegyek a suli könyvesboltjába, és beszerzek egy-két könyvet. most egy tanítást vettem, amely a halál utáni dolgokról beszél, mit mond erről isten, mi is történik velünk, hova kerül egy öngyilkos, és hova egy hitvalló. de nem ezt kezdtem el böngészni, hanem egy másikat: egy kommunizmus idején meghurcolt, szibériát megjárt keresztényről szól, aki kitartott jézus krisztusba vetett hite mellett. megetették vele a saját ürülékét, már tizenhat éves korában szinte agyonverték, éheztették, gúnyolták. isten azonban végig megsegítette, tudott beszélni a hitéről, dicsőítő énekeket énekelt, mindenki tudta róla, „hova tart, hova tartozik”.


még nem jutottam végére a könyvnek, de kitaláltam, hogy a segítségedet kérem. össze szeretnék állítani egy ötvenes listát keresztény könyvekből. olyan „alapműveltséghez” kellőt. így, ha egy-egy könyvcímmel meg tudsz segíteni, vagy egy tízes listával, azt megköszönném. másoknak is hasznára válhatna szerintem egy ilyen. főleg regényekre, életrajzokra gondoltam, tehát, ha olvastál valami egetrengetőt mostanság, kérlek, írd meg kommentben, vagy e-mailben (aki ismer, tudja az emilem).

jób 36:3 „tudásomat messzünnen veszem, és az én teremtőmnek igazat adok."

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr61363290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sterretje · www.gportal.hu/alekszatim 2008.03.03. 15:35:24

ágitól jött az első "kör":
Elisabeth Elliot
Gary Chapman
Dr. James Dobson
Corrie Ten Boom: Menedék
Cseri Kálmán
Veress ernő
Dr.Ross Cambell
Linda Dillow

anna123 2008.03.03. 17:54:13

Zimányi József: Tűzoszlopoddal jéghegyek között

Jóföldi Endre · http://kereses.blog.hu 2008.03.03. 20:13:39

Bruce Olson: Bruchko
C.S.Lewis: Keresztény vagyok
Klaus Douglas: Az új refomáció

Jóföldi Endre · http://kereses.blog.hu 2008.03.03. 20:15:04

Illetve még egy:
Zimányi József: A mindenható árnyékában

visa 2008.03.05. 12:44:28

Biblia
Adrian Plass könyvei
C.S Lewis: Prón
?: Jábéc imádsága és az igazi szőlőtő ugyanaz a szerzője mint két könyvnek
Kóser sex ezt egy zsidó akárki írta, de van mit tanulni belőle!
most más nem jut eszembe.

Móni 2008.03.09. 10:53:55

C.S. Lewis: Csűrcsavar levelei
Lloyd C. Douglas: "És köntösömre sorsot vetettek"
Eleanor H. Porter: Az élet játéka
Sienkiewicz: Quo vadis?
Gál Péter: A new age - keresztény szemmel

vamoni 2008.03.09. 10:56:16

C.S. Lewis: Csűrcsavar levelei
Lloyd C. Douglas: "És köntösömre sorsot vetettek"
Eleanor H. Porter: Az élet játéka
Sienkiewicz: Quo vadis?
Gál Péter: A new age - keresztény szemmel

zuzm0 2008.03.10. 16:21:01

Billy Graham: Békesség Istennel (főleg a keresztyénséggel még csak ismerkedőknek ill. kétségbeesett embereknek - szerintem)

zuzm0 2008.03.10. 16:40:10

Billy Graham: Békesség Istennel (főleg a keresztyénséggel még csak barátkozóknak ill. elkeseredett bolyongóknak - szerintem)
süti beállítások módosítása