myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.02.19. 11:22 sterretje

édesanya, a baptistavadász :)




te, a fodrász kislány baptista! -hívott fel egyszer édesanyám. és, miből derült ez ki? -kérdeztem én. hááát, azt mondta, hogy jézus krisztus az úr! te is ezt szoktad mondani!

megtérésem óta a családom egy hatalmas utat tett meg megítélésem terén. kezdetben jött a szektásozás, az értetlenség, a megdöbbenés, a kioktatás. végül is, őket is meg lehet érteni. a mai világban kevés olyan embert látni, aki kitart nézetei mellett, azon nézetei mellett, amely sokak számára kivitelezhetetlennek tűnik. "így nem lehet élni!" - mondják. "ha mindenki jó ember lenne, aki templomba jár, én is mennék", satöbbi.

aztán egy ideje kezd lágyulni a feszesség, megértéssé válni a szigor. mert az életed példája, ha hiteles, kihat másokra, lerombolja az előítéleteket. egy anya meg pláne észreveszi, ha életed tökéletes fordulatot vett, és folyamatosan, kitartóan észlelhető is a pozitív változás. és akkor elkezd nyitni. mert meg akar érteni. mert eddig értette azt a gyereket, akit ő szült, és ezt az újjászületettet is érteni akarja.

"képzeld, fellapoztam az itthon hagyott újszövetségedet! és azt olvastam belőle, hogy ne aggódjatok." - mesélte nemrég édesanyám. "te, tudtad, hogy aretha franklin is végig baptista volt?" -hívott fel tegnap.

nem tudtam. de az, hogy ő erre felkapja a fejét, és említést tesz róla, nekem a enyhülést jelenti, a közeledést.

a boldogságot.


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr25345403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása