myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.01.28. 09:06 sterretje

fodrásznál

elkezdődött az esküvői szépítő-kúra. :) a szoliban múltkor már szétégettem magam, úgyhogy most elmentem fodrászhoz, lesz, ami lesz alapon. enyhén flegma nőcit kaptam ki, aki heves káromkodások közepette telefonon elküldte a párját a viharba, majd kiadta az utasítást nekem: "ide ülj!" majd két mondatban a feladat után tudakozódott: "mennyit vágjak? milyen színre fessük?" aztán nekiesett hatalmas műkörmeivel a fejemnek, és alkotni kezdett. a festéknek fél órán át állnia kellett a kobakomon, addig olvastam egy nőcis magazint. a cikk címe: "hogyan szexeljünk úgy, hgy a gyerek ne hallja meg?" na, most már ezt is tudom. aztán meghallgattam néhány mai slágert is az üvöltő rádióból, fizettem, és csodásra alakítot frizkóval hazacsattogtam.

gondolatban megalapítottam egy keresztény szépítészeti stúdiót. nem káromló, ápolt, kedves-mosolygós-szorgos lánykákkal, dicsőítő zenékkel, és olyan újságokkal, amelynek cikkei arról szólnak, hogyan legyünk jó anyák, klassz feleségek...

viccet félretéve, rádöbbentem, mennyire nagy tragédia, ha valaki nincs a helyén. ha valaki nem szereti csinálni azt, ami a munkája. ha lerí róla, hogy rühelli még az életet is, az kihat a környezetére. mondogatják, hogy így kisugárzás, meg úgy kisugárzás, de van benne valami. ha ragyogsz, beragyogod a környezeted, ha hideg vagy, az egész hely megfagy tőled.

ebből a szempontból pedig mindegy, mi a munkád: lehetsz keresztény könyvtáros, bányász vagy orvos, a lényeg, hogy ne szégyelld a benned lévő reménységet, hitet, gondolatokat, hagyd, hogy átragyogjon rajtad.

életed mottója legyen olyan, mint a samponodé: shine. ragyogj.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr72314417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilelijah 2010.11.14. 16:32:56

Már leírtad az ellenpéldát is: édesanyád fodrászát... :)
süti beállítások módosítása