myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.10.18. 09:01 sterretje

jóllakott has és szív

szoktam cikkeket írni a jelige magazinba. mások azt mondják, ez egy szolgálat számomra, mert kedvvel, ingyen végzem istenért. én meg azt mondom, az a szolgálat, amit istenért végzel, de mondjuk nem mndig kisujjból és nem mindig kitörő lelkesedéssel. na, mindegy. szal cikkeket írok a jeligébe, ha szolgálat, ha nem. tegnap például a kulacs étterem vezetőjénél voltam, aki egy keresztény ember.

nagyon megdöbbentő volt, amiket mondott, de nem lövöm le a poént, majd mindenki olvassa el a jeligét december környékén. azt azonban elmondom, milyen szeretettel várt engem ez az ember. asse tudta, ki vagyok, csak, hogy valami újságíró. de annyira alázatos tudott maradni ebben a mocskos bizniszvilágban, hogy mosolyogva, kézfogással köszöntött, felajánlotta, hogy meghív vacsorára, őszintén beszélt, felsegítette a kabátomat a végén. szóval egy úriember volt. nem azért, hogy jót írjak róla... mert a beszélgetés alatt igencsak mondott nem kedvező dolgokat.

szerintem inkább arról van szó, hogy ismeri ezt a részt a bibliából:
1 péter 4:9 "legyetek egymáshoz vendégszeretők, zúgolódás nélkül."
róma 12:13 "a vendégszeretetet gyakoroljátok."
zsidókhoz írt levél 13:2 "a vendégszeretetről el ne felejtkezzetek, mert ez által némelyek, tudtokon kívül, angyalokat vendégeltek meg."
engedelmeskedett istennek, és vendégszerető volt. meg is jutalmazza ezért isten. most például úgy, hogy a "vendége", azaz én reklámozom őt.

menjetek a kulacs vendéglőbe :) a kaja kiváló, az emberek kedvesek, a falakon frankó festmények vannak, a klezmer band iszonyatosan profin játszott, a másik teremben meg egy fazon énekelt, akinek ugyanaz a neve, mint leendő apósomnak. hahahaha.

vendég. szeretet. vendégszeretet. nagy ajándékok ezek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr63199885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása