myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.10.04. 09:49 sterretje

nem nehéz az iskolatáska :)

holnap megyek iskolába. meg holnapután is. nagyon szeretek oda járni. tavaly, az első tanévben voltak olyan hónapok, amikor egyetlen örömforrásom a teológián töltött szombatok voltak. néhány tanár előadásmódjától, intellektusától gyakorlatilag lementem hídba. sokat tanultam, nem kívánom senkinek a vizsgaidőszakot, amikor nappal meló, éjjel tanulás, több mint egy hónapon át...

angliában, amikor megtértem, elhatároztam, hogy megpróbálom behozni negyed százados elmaradásomat a biblia megismerésében, és jelentkezem bibliaiskolába. kutakodtam a neten, olyan sulit kerestem, ahol nem elméletiskednek, hanem a gyakorlati dolgokon van a hangsúly. megtaláltam a bta-t, ott is a missziós szakot, és jelentkeztem. felvételi anyag a nehémiás könyve volt, elkezdtem kint angliában tanulmányozni, tizenhárom órányi anyagot hallgattam meg róla. nyáron hazajöttem, nagy lelkesen elmentem a felvételire, ahol azért kapcsoltam, hogy nem épp teológiára kellett volna jönnöm friss megtértként, de hát akkor már nem volt visszaút. felvettek. osztálytársaim között olyan emberkék voltak, akik gyerekkoruk óta olvassák a bibliát, kívülről fújnak minden sztorit, olvasták azt, amiről én még csak nem is hallottam.

ez azonban nem kedvetlenített el, sőt, tanulásra, olvasásra ösztönzött. vért izzadtam egy-egy vizsga előtt, amit mások kisujjból kiráztak.

de ez nem baj. én mindig azt nézem, mit tanultam egy-egy konzultáción. ha "csak" annyi történt, hogy kezembe foghattam a sivatag rózsája nevű kőzetet, amely valóban úgy néz ki, mint egy rózsa, már több lettem. ha megnéztünk egy rövid videot joniról, egy béna asszonyról, aki hisz istenben, és tolószékben ülve terjeszti jézus hírét a világon, már nem volt hiábavaló korán kelni szombaton is.

zsoltárok 119:125 "szolgád vagyok, oktass, hogy megismerjem a te bizonyságaidat!"

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr11185468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovácsné Facskó Veronika 2007.10.07. 21:30:37

Szia Timikém!
Olvasva az iskolai élményedet, nekem is a felvételi tetszett. Sokat adott Nehémiás könyve, teljesen átrágtam magam rajta, hanganyagokat hallgattam meg, és különböző kommentárokat olvastam el. Mégis a vizsgán a kérdéseket meglátva, majdnem rosszul lettem; - Hogy hívják Nehémiás apját? Pedig ezzel kezdődik a könyv. Az iskoláról meg csak annyit, hogy nagyon jó osztályunk van. Különböző, gyülekezetekből képviseljük magunkat. Almási tanár úr szavaival "Kálvinisták, Lutheránusok" és még sokan mások. Mostani év kezdetén nagyon jó volt találkozni újból tanuló társainkkal. Egy év elteltével mennyi barátság szövődött. Bízom benne, hogy a negyedik év végére ezek a barátságot egy életre szólnak majd! AZ ÖRÖK ÉLETRE!
Az osztály honlapja is nagyon jó! Aki kíváncsi ránk! www.gportal.hu/bta
Üdv! Roni
süti beállítások módosítása